וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותקפו במשך שעות: בני זוג נפצעו בשוד אלים בדירתם בבת ים

17.3.2017 / 10:20

פורצים שנכנסו לדירה ברחוב הרצל בעיר תקפו באלימות את הדיירים, גבר כבן 65 שנפגע באורח בינוני-קשה ורעייתו, כבת 45, שנפגעה באורח בינוני. השניים הצליחו לבסוף להזעיק עזרה ופונו כשהם סובלים משברים בגולגולת. טרם נעצרו חשודים

צילום: דוברות מד"א, יותם רונן, עריכה: ורד לידני

בני זוג תושבי בת ים הותקפו הלילה (שישי) במשך כמה שעות על ידי פורצים שנכנסו לדירתם ברחוב הרצל בעיר. הגבר, כבן 65, נפגע באורח בינוני עד קשה, ורעייתו, כבת 45, נפגעה באורח בינוני. לאחר שהצליחו להזעיק עזרה, השניים פונו על ידי חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום לבית החולים איכילוב בתל אביב. לפי שעה, לא דווח על מעצר החשודים.

הם נמצאו בבית על ידי כוחות החירום, האישה ישובה בסלון והגבר שכוב במיטה, כשהם סובלים מחבלות ראש, משברים בגולגולת ומפגיעות בגפיים, ככל הנראה לאחר שהותקפו באלימות קשה במשך הלילה. ממשטרת מרחב איילון נמסר כי "מדובר באירוע קשה ואלים במיוחד" וכי השוטרים יפעלו "בכל האמצעים העומדים לרשותם על מנת למצות את הדין עם האחראים לכך".

קובי משיח, פרמדיק מד"א שטיפל בשני הפצועים, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו בדירה שהייתה מבולגנת שני פצועים בהכרה, כשהם סובלים מחבלות קשות בפלג גופם העליון". הוא הוסיף כי "מיד התחלנו להעניק להם וטיפול רפואי, ובתוך כמה דקות הם פונו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים איכילוב, כשמצבם יציב".

עוד בוואלה! NEWS:
חתונת דמים: ארבעה פצועים בקטטה באולם אירועים ליד רחובות
האחיות שעבדו עם טובה שבו למרפאה שבה הוצתה: "זה רצח מתוכנן"
מסדר זיהוי ייחודי: חשוד באונס אותר בעזרת כרטיסי העובדים ברשת

זירת שוד אלים בבת ים, מרץ 2017. יותם רונן
"הדירה הייתה מבולגנת". זירת השוד בבת ים, היום/יותם רונן
זירת שוד אלים בבת ים, מרץ 2017. יותם רונן
השניים פונו במצב יציב. הזירה בבת ים, היום/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully