וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך דקות: שלושה הרוגים בתאונות ברחבי הארץ, בהם ילד בן 12

אבי אשכנזי, עדי חשמונאי ושלומי גבאי

16.3.2017 / 16:58

הילד הובא לבית החולים מאיר שבכפר סבא ללא רוח חיים לאחר שנפגע ככל הנראה בתאונת פגע וברח בטייבה. גבר בשנות ה-60 לחייו נהרג בתאונה בין רכב פרטי ומשאית בכביש 6, באזור חורשים. גבר כבן 30 נהרג בהתהפכות טרקטור בצפון

צילום: מד"א, עריכה: ניב מעוז

גבר בשנות ה-60 לחייו נהרג היום (חמישי) בתאונת דרכים שאירעה בין רכב פרטי ומשאית בכביש 6 ממחלף אייל לחורשים שבאזור השרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום אך מצאו את הגבר ללא רוח חיים וקבעו את מותו בזירה. זמן קצר לאחר מכן, הובהל ילד בן 12 לבית החולים מאיר שבכפר סבא ללא רוח חיים, אחרי שנפגע ככל הנראה בתאונת פגע וברח בטייבה.

דקות ספורות לפני כן נפצע באורח קשה גבר בשנות ה-30 לחייו בהתהפכות טרקטור בכביש 92, סמוך למושב רמות שבצפון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי בזירה ולבסוף נאלצו לקבוע את מותו. הגבר הינו עובד זר שהתהפך עם הטרקטור שעליו נהג. שוטרי משטרת ישראל סגרו את הזירה בוחן תנועה בדרכו למקום.

בשעות הערב, בת 28 נפצעה בינוני בהתנגשות חזיתית בין משאית לרכב פרטי ברמת הגולן באזור נחל הבניאס. בתאונה נפצעו באורח קל שני צעירים נוספים בשנות ה-20 לחייהם. השלושה נלקחו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים זיו שבצפת.

עוד בוואלה! NEWS:
בתה של האחות שהוצתה למוות בקופת חולים: "כל עם ישראל מחבק אותנו"
איומים, ירי ו"שיימינג": 180 תקיפות נגד עובדים סוציאליים דווחו השנה
מסדר זיהוי ייחודי: חשוד באונס אותר בעזרת כרטיסי העובדים ברשת

בן 60 נהרג מפגיעת משאית בכביש 6. תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בכביש 6, היום/מערכת וואלה! NEWS, תיעוד מבצעי מד"א

בנתניה, רוכב אופנוע בן 29 נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב ברחוב הרצל בנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים לניאדו שבעיר.

דניס פולקוב, חובש בכיר במד"א שהגיע לזירת התאונה בכביש 6 כי "מדובר בתאונה קשה מאוד, כשהגענו למקום ראינו את נהג הרכב הפרטי לכוד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. נהג המשאית נבדק במקום ולא נזקק לטיפול רפואי".

פאראמדיק מד"א אלי בן סימון, שהגיע לזירת התהפכות הטרקטור, סיפר כי "כשהגענו למקום ראיתי בסמוך לטרקטור גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה". לדבריו, "ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא ללא רוח חיים ובתוך זמן נאלצנו לקבוע את מותו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בן 60 נהרג מפגיעת משאית בכביש 6. תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בכביש 6, היום/מערכת וואלה! NEWS, תיעוד מבצעי מד"א

על פי נתוני עמותת אור ירוק, מתחילת השנה נהרגו 70 בני אדם בתאונות דרכים, נתון דומה לכמות ההרוגים בתקופה המקבילה בשנה שעברה. ארז קיטה, מנכ"ל העמותה, מסר כי "הקטל בדרכים נמשך, שנה חמישית ברציפות ועדיין לא מצאו זמן בממשלה לקיים דיון אחד רציני כיצד ניתן לצמצם את מספר ההרוגים".

לדבריו, "בכל יום בממוצע נהרג אדם בתאונת דרכים אבל בממשלה עסוקים בלהאשים רק את הנהגים. כבר מזמן היה צריך להכריז על מצב חירום בכבישים ולהוסיף 300 ניידות ו-300 שוטרים להגברת האכיפה בכבישים. אסור לחכות שיהיו עוד הרוגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully