וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון: "ערפאת אינו פרטנר - הוא אויב אכזר"

22.11.2000 / 20:47

יו"ר הליכוד נשא דברים בעצרת המתנחלים בכיכר ציון הערב; האשים את הממשלה: "הבעיה היא עם מקבלי ההחלטות שהתעייפו - המאבק בטרור התנהל עד כה בהססנות. צריך לנצח את הטרור וזה אפשרי"

יו"ר ראש הליכוד, אריאל שרון, הגיב בשעה האחרונה על פיגוע התופת בחדרה הערב, בעצרת המתנחלים בכיכר ציון בירושלים. שרון האשים את הממשלה בכך שהיא לא מתמודדת עם המצב: "הבעיה היא עם המנהיגות ומקבלי ההחלטות שהתעייפו. המאבק בטרור הגובר התנהל עד כה בהססנות, ומבלי להציג יעד ברור שהוא חיסול הטרור והחזרת הביטחון לאזרחי ישראל".

"ערפאת אינו פרטנר הוא אויב אכזר", קרא שרון לקול תרועות ההמון, "אנו עומדים מול מלחמה שמנהלת נגדנו הרשות הפלסטינית. אין כרגע שיחות שלום. הסכם אוסלו האווילי אינו קיים עוד. עם כל הקושי והכאב בעבר כבר עמדנו במצבים קשים מזה והצלחנו".

יו"ר הליכוד טען, כי ישראל לא מיצתה את הדרכים והשיטות להוציא את המחבלים והפלסטינים משיווי משקל. לדבריו אם תהיה ממשלה שתתן את הפתרונות הנחוצים, "לא תגובה יחידה - אלא פגיעה וחיסול הטרור", נתגבר על המצב. "צריך ליזום ולא להגיב. צריך לנצח את הטרור וזה אפשרי, ומוקדם ככל האפשר, וזו המטרה עכשיו".

שרון סיים את דבריו בהבטחה למפגינים כי "לאחר שנרגיע את השטח נלך לתוכנית מדינית אחרת".

אל הפגנת הימין הערב הגיעו מתנחלים רבים מכל רחבי השטחים. בין המפגינים גם אנשי ימין קיצוני שהניפו שלטים המטילים את האחריות על הלינץ' ברמאללה על הסכם אוסלו, ושלטים המגנים את אהוד ברק ויצחק רבין ז"ל.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully