וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה אם החבר יבגוד עם כפילת קים קרדישאן - ואיבדה שליטה מול התוצאה

15.3.2017 / 13:58

בת זוג של טכנאי מחשבים צפתה במצלמה נסתרת כששחקנית נשלחה לפתות אותו. היא לא האמינה למראה עינייה כשראתה איך הוא הגיב להצעה שלה לעבור למיטה - ואת מה שקרה שם

To Catch a Cheater

במסגרת תכנית העוקץ לבוגדים, "לתפוס בוגד", בה בני זוג נבחנים בנאמנותם, עמד על המוקד טכנאי מחשבים חנון שחברתו ארגנה לו שדה פיתוי מרשים במיוחד וקיוותה שהוא יישאר נאמן לה. היא לקחה בחשבון שאולי הוא יתפתה להרים איתה איזו כוסית או להחליף איתה מספרי טלפון, אך היא לא ציפתה - אפילו לא בחלומות הכי גרועים שלה - שכך זה יסתיים.

בסרטון נראית החברה הבלונדינית מביטה במסך המתעד את מה שקורה לחבר שלה שנשלח לתקן מחשב של לקוחה תמימה למראה. הלקוחה היא כמובן שחקנית, שמתפרנסת גם ככפילה של קים קרדשיאן, שנשלחה לפתות את הטכנאי החנון בכל מחיר. כבר כשהגיע לביתה, היא קיבלה אותו עטופה במגבת, אחרי שלכאורה יצאה ממקלחת. הוא נכנס, נבוך במקצת, ומתחיל לעבוד על המחשב שלה. מאוחר יותר היא חוזרת אליו בחלוק אדום ממשי ומנסה לפלרטט איתו. היא מציעה לו לשתות איתה - והוא מסכים, אך נראה מעט מבולבל כשזו מציעה לו ריקוד אישי.

הסרטון המלא:

עוד באותו נושא

מה קרה כשגבר בוגד נתפס על חם - על ידי כל משפחת אשתו?

לכתבה המלאה

אחרי אינספור פלירטוטים - ביניהם היא גם מספרת לו שהוירוסים שבמחשב שלה כנראה הגיעו מאתרי הפורנו הרבים בהם היא גולשת - השחקנית ניגשת לעניין ומציעה לו לבלות איתה קצת, אם אתם מבינים למה היא מתכוונת. הוא נראה נבוך, שואל אם יש לה חבר ואז מברר איתה האם היא תוכל לשמור על זה בסוד. היא עונה לו: "זה יהיה הסוד הקטן שלנו".

בניגוד למתיחות דומות, שנעצרות ברגע שהבחור או הבחורה נתפסים על חם בבגידה (או מסרבים), הפעם המתיחה הלכה רחוק יותר כשהשניים נכנסו לחדר המיטות והחלו לקיים יחסי מין לעיני החברה המבועתת מצידו השני של המסך. היא לא מצליחה לשמור על קור רוח, "מה לעזאזל? אתם תתנו להם לעשות סקס?", היא צועקת על מארגני העוקץ. מהר מאוד היא מאבדת שליטה, צורחת את נשמתה ומקללת את השחקנית במילים שלא עברו את הצנזורה שלנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתיחת הנאמנות שהלכה רחוק מדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקטע זכה ליותר מ-2 מיליון צפיות, מאז שפורסם בשבוע שעבר בערוץ היוטיוב של "לתפוס בוגד". הערוץ מכיל נכון להיום 70 סרטוני מתיחות, שברובן בני הזוג לא עוברים את מבחן הנאמנות בהצלחה. אתם הייתם עומדים בפיתוי שכזה?

עוד מקרה שהסתיים בצורה אלימה

ולצורך האיזון: תראו איך גבר הגיב כשחברתו נענתה לפיתויים של המדריך יוגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully