וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחה סדרה ב-CNN טעם מוח אדם ועורר סערה

12.3.2017 / 15:10

רזא אסלאן, חוקר דתות, יצא לתעד את כת האגורי - כת קיצונית שיצאה מדת ההינדו. במהלך טקס בו השתתף הוא טעם מוח אדם ועורר סערה ברשת. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

כל העולם מדבר על הכתבה הזו: רשת CNN השיקה השבוע סדרה תיעודית חדשה בהנחייתו של רזא אסלאן, סופר וחוקר דתות, במסגרתה הוא טייל בעולם ולמד על דתות ותרבויות שונות. בפרק הראשון הוא הגיע להודו לביקור בכת קיצונית שיצאה מדת ההינדו, בשם אגורי. שיא הביקור, והסיבה לסערה סביבו, היה כאשר אסלאן לקח חלק בטקס במהלכו אוכלים מאמיני הכת מוח אדם, וגם טעם מעט בעצמו. אחרי שידור הפרק הוא העלה ציוץ מבודח בו כתב כי למוח יש טעם של פחם כיוון שהחלק שהוא טעם היה שרוף.

קניבליזם הוא לא בדיוק הנושא המועדף על צופי הטלוויזיה שהביעו סלידה וגועל ממעשיו של אסלאן. אבל רובם לא בהכרח נגעלו מהמעשה עצמו, אלא מההצגה הלקויה של דת ההינדו. "אתה חתיכת זבל גזען", צייץ ארגון הינדו-אמריקני. "אתה צריך להתבייש בעצמך". אסלאן ניסה להתגונן ואמר כי מדובר בתכנית על כת האגורי ולא על דת ההינדו, אך לשווא.

בעבר עלה שמו של אסלאן לכותרות לאחר שמנחה ברשת פוקס ניוז תהתה במהלך ריאיון עמו לרגל צאת ספרו החדש, כיצד אדם מוסלמי כותב על הנצרות. הריאיון עורר סערה והפך ויראלי ברשת, וספרו של אסלאן הפך לרב מכר באותה שנה. כעת, מחכים הצופים באמריקה לראות מה הוא יעשה בפרק הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • קניבליזם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully