וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יגן על חוק ההסדרה, אבל כן על השער: צפו ביועמ"ש מלהטט בכדור

2.3.2017 / 10:41

היועץ המשפטי לממשלה, שרק אתמול הודיע שלא יתייצב להגן על עמדת המדינה בבג"ץ, לקח הפסקה קלה מטרדות היום כשהשתתף ביום ספורט של משרד המשפטים. בעבר שיחק כדורגל באופן מקצועי, ועד היום נחשב אוהד שרוף של מכבי תל אביב

צלמים זמניים מורשים

יום ספורט שנערך אתמול (רביעי) במשרד המשפטים בתל אביב הביא את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, שבימים כתיקונם עסוק בחוק ההסדרה ובחקירות ראש הממשלה, להפגין את יכולות העבר שלו ככדורגלן. מנדלבליט שידוע כאוהד שרוף של מכבי תל אביב, שיחק בעבר כדורגל מקצועי לצד כוכבי עבר כמו מוטי איווניר ובוני גינצבורג. גם כששירת בצבא כיכב מנדלבליט במשחקי הכדורגל של המטכ"ל בימי הספורט.

ימים אלה עמוסים עבור מנדלבליט. אתמול הוא הודיע כי יתייצב בבג"ץ נגד חוק ההסדרה לאחר שהביע את עמדתו נגד החוק. לפיכך, מי שייצג את הממשלה בבית המשפט העליון יהיה עורך דין פרטי. כמו כן, חקירות ראש הממשלה נמצאות תחת אחריותו ובפיקוחו ואתמול אף הודיעה המדינה לבג"ץ כי אין מניעה בכך שיעסוק בחקירות נתניהו, על אף שכיהן כמזכיר הממשלה בעבר.

מנדלבליט גדל בתל אביב בבית שבו נושא הכדורגל היה מרכזי ביותר. אביו היה פעיל בהתאחדות לכדורגל ובקבוצת הכדורגל בית"ר תל אביב ואף קיווה שבנו יהיה כדורגלן בעצמו. לבסוף, התגייס מנדלבליט הבן לפרקליטות הצבאית.

מנדלבליט המקפיץ. מערכת וואלה! NEWS
כיכב בעבר במשחקי הכדורגל של המטכ"ל בימי הספורט. מנדלבליט/מערכת וואלה! NEWS
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנדלבליט, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully