וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל קשיים בירוקרטיים: השבת גופת הישראלי שנהרג בקובה מתעכבת

1.3.2017 / 19:54

חמישה ימים לאחר תאונת האוטובוס, גופתו של נחום הנקין עדיין לא הוטסה לארץ משום שלישראל אין יחסים דיפלומטיים עם קובה. גופתו, יחד עם אם המשפחה ושני האחים שטסו לסייע צפויים לנחות ביום שישי

צילום: ניב אהרונסון

גופתו של נחום הנקין שנהרג בתאונת האוטובוס בקובה בסוף השבוע עדיין לא הוטסה לישראל, זאת משום שלישראל אין יחסים דיפלומטיים עם הוואנה. "זה מצב לא קל, לצערי אבא יגיע לישראל רק ביום שישי בבוקר", אמרה היום (רביעי) יעל הנקין וייס, בתו של נחום, לוואלה! NEWS. "זה לא תלוי בנו. אימא, שני האחים ואבא יגיעו חזרה לישראל ביום שישי בבוקר בשעה 10:00, עדיין לא יודעים את מועד ההלוויה אפילו".

הנקין, בן 70 במותו, תושב גדרה, טס לקובה לטיול מאורגן ביחד עם רעייתו, חנה. אשתו שהתה יחד עמו על האוטובוס שהתהפך, ויצאה מהתאונה ללא פגע. השניים היו חלק מקבוצת ישראלים שיצאה ביום שישי האחרון באוטובוס מכיוון מורון שבמרכז קובה, לעיר סיאגו דה אווילה שמדרום לה. הנהג איבד שליטה וכתוצאה מכך התהפך האוטובוס. שמונה מטיילים ישראלים נוספים נפצעו באורח קל עד בינוני, חלק מהפצועים כבר הגיעו חזרה לישראל במהלך השבוע.

לקריאה נוספת:
נחום טס לטייל עם אשתו בקובה - ונהרג בתאונת האוטובוס
יורם אורנשטיין מתאושש לאחר התאונה בקובה: "מנסים לעכל את האובדן"

נחום הנקין שנהרג בתאונת אוטובוס בקובה, פברואר 2017. באדיבות המשפחה
"אהב את החיים". הנקין/באדיבות המשפחה

עם היוודע דבר האסון, יצאו שניים מילדיו של הנקין, טל וגלית, לתמוך באמם ולסייע בהבאת גופתו של האב לקבורה בישראל. חמישה ימים עברו מאז התאונה, ובשל קשיים בירוקרטיים הגופה טרם הגיעה לקבורה לישראל.

לאחר ההודעה על מותו ספדה לו בתו. "אני בטוחה שכולם יזכרו את אבא שלי, הוא היה אדם גדול בכל המובנים - טוב לב ונדיב. הוא היה סב למופת ל-13 נכדים ואב לארבעה ילדים. הוא היה בן אדם מאושר, אהב את החיים והחיים אהבו אותו", אמרה.

הנקין וייס סיפרה על ההכנות של הוריה לנסיעה שבה אירע האסון. "אבא ואימא לא כל כך אהבו לנסוע למרחקים. שוחחנו לפני התאונה, הם צלצלו לאחל לי בהצלחה, צחקו ואמרו שהם נהנים מאוד. אבא שלי היה איש חרוץ, איש אהוב", סיפרה. "גדרה הייתה כל עולמו. הוא תמיד אמר 'גדרה זה המקום הכי הכי'. אנחנו פה נמשיך את דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully