וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הולדת לג'סטין ביבר: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

הזמר הקנדי יחגוג 23 חורפים. בהתנחלות עפרה יתחילו את הריסת הבתים עם סיום פינוי הדיירים. בוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי בכנסת ידונו בהצעת חוק להפללת לקוחות הזנות ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

תחילת הריסת הבתים בעפרה

תחילת הריסתו של הבית התשיעי של משפחת כפיר בהתנחלות עפרה, 28 בפברואר 2017. ראובן קסטרו
שמונה בתים נוספים יהרסו. הריסת הבית הראשון בעפרה, אתמול/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שהיום יחלו בהריסת תשעה הבתים בהתנחלות עפרה שפונו אתמול מדייריהם. מדובר בהריסת תשעה מבנים שנבנו על קרקע פלסטינית פרטית ובג"ץ הורה על פינוי והריסה שלהם. מאות בני אדם התבצרו אתמול בבתים, מה שהקשה על כוחות הביטחון בפינוי. 11 שוטרים ו-17 פעילים נפצעו באורח קל.

צרכני זנות – האם הם עבריינים?

בניין מגורים בשדרות דגניה בקרית חיים בו נחשד כי ניתנו שירותי מין, 4 בדצמבר 2016. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
נושא שעלה בעבר לדיון בכנסת. דירה ששימשה על פי החשד לשירותי זנות/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

אתם צריכים לדעת שהיום תדון הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי בכנסת בהצעת חוק הפללת לקוחות הזנות. הנושא הועלה כבר כמה פעמים בכנסת הנוכחית וגם בקודמות לה, בניסיון לקדם את החוק שהופך את צריכת הזנות לעבירה פלילית. המשמעות היא שצרכני זנות יועמדו לדין שהעונש עליו עשוי לנוע בין קנס למאסר. לצד חוק זה ישנה דרישה לפעול לשיקום הנשים בזנות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

יום הולדת לג'סטין ביבר

ג'סטין ביבר. GettyImages
היום יום הולדת. ביבר/GettyImages

אתם צריכים לדעת שהיום חוגג הזמר ג'סטין ביבר יום הולדת 23. ביבר הוא זמר פופ קנדי שהחל את דרכו המוזיקלית בגיל 13 באמצעות סרטונים שפרסם ביוטיוב שבהם הוא שר, והפכו ויראלים. הוא הוחתם בחברת תקליטים ומאז התברג כאחד הזמרים המצליחים. ביבר זכה ארבע פעמים בפרסי המוזיקה האמריקנית בתואר "הזמר הטוב ביותר", ארבע פעמים בפרס בחירת הנוער ושש פעמים בפרס הבילבורד. במאי הקרוב יגיע ביבר להופעה בישראל.

97 שנים למותו של טרומפלדור

יוסף טרומפלדור. GettyImages
גיבור קרב תל חי. טרומפלדור/GettyImages

אתם צריכים לדעת שהיום נציין 97 שנים למותו של יוסף טרומפלדור בקרב בתל חי. באותה תקופה, שנת 1920, התנכלו ערבים ובדואים ליהודים שישבו בגליל העליון לאחר נסיגת הכוחות הבריטים מהאזור. טרומפלדור היה המפקד האחראי על ארבע יישובים יהודים: מטולה, כפר גלעדי, חמארה ותל חי. בקרב שבו נפל טרומפלדור, פלשו בדואים בראשות השייח כאמיל אפנדי לתל חי והרגו חמישה ממגיני העיר, בהם טרמפלדור עצמו. מעדויות עולה כי לפני מותו הוא אמר לרופא שטיפל בו: "טוב למות בעד ארצנו".

יום המחמאה הבינלאומי

איך לגרום לעובדים להגיע כל בוקר עם חיוך?. וואלה! מזל טוב
המציינים את "יום המחמאה" נקראים לעשות זאת באמצעות מילים ולא מתנות/וואלה! מזל טוב

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים ברחבי העולם את "יום המחמאה הבינלאומי". יום זה הוא תולדה של יוזמה חברתית ששמה לעצמה למטרה לייצר יום בינלאומי לא מסחרי שכל אחד יכול לקחת בו חלק מבלי לממן חברות של פרחים, שוקולדים, דובים ועוד כמו ב"יום האהבה" או "יום המשפחה". "יום המחמאה הבינלאומי" בא לענות על הצורך האנושי הבסיסי להכרה והערכה כדי שכולם יצאו נשכרים מבחינה רגשית. יוזמי יום זה טוענים כי מטרתם הוא לייצר את "היום החיובי ביותר בלוח השנה", והם מפצירים באנשים לקחת בו חלק באמצעות מילים ולא באמצעות מתנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully