וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל האמת על ביצת ההפתעה של קינדר נחשפת - וזה הולך להפיל אתכם מהרגליים

1.3.2017 / 6:23

חובבי ביצת ההפתעה של קינדר משנות ה-90 גילו רק עכשיו מדוע ביצת הפלסטיק שבתוכה הצעצוע היא בצבע צהוב - וזה די מטורף שלא חשבנו על זה עד היום

בוודיאו: ביצי קינדר/קינדר

ילדי שנות ה-90, אנחנו הולכים לגלות לכם משהו שירעיד את עולמכם. מכירים את זה שאתם אוהבים משהו עד כדי כך שאתם נהיים עיוורים אליו? זה כנראה מה שקרה לכולנו עם ביצת ההפתעה של קינדר, כי בזמן שכולנו התענגנו על ביצת השוקולד והצעצוע להרכבה שהסתתר בה, לא שמנו לב לדבר אחד חשוב. האם מישהו מכם עצר פעם לשאול מדוע צבעה של ביצת ההפתעה צהוב? למה בקינדר לא בחרו צבע נטרלי יותר כמו לבן או מחמיא יותר כמו תכלת או ורוד - והלכו דווקא על הצבע המעט חיוור הזה? ניתן לכם כמה שניות להגיע לתשובה לבד ואולי להציל את כבודכם האבוד לפני שנגלה לכם.

ביצת קינדר. מערכת וואלה!, אתר רשמי
למה אתה צהוב, למה?/אתר רשמי, מערכת וואלה!

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כך תעשו את זה בבית: ביצת שוקולד במילוי אוראו

לכתבה המלאה

מוכנים לזה? ובכן, בקינדר מסבירים שביצת ההפתעה היא בצבע צהוב כי היא למעשה מייצגת את החלמון הצהוב שבביצה אמיתית. שוק! אנחנו בטוחים שהיה לנו יותר קל להבין את ההקשר אם השכבה החיצונית של שוקולד החלב היה לבן, ועדיין - לא ברור איך פספסנו את זה כל השנים. למען האמת, אנחנו לא הראשונים ששמנו לב לזה וברשתות החברתיות כבר החלו להפיץ את הבשורה. גאד, איזה תמימים היינו אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully