וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נמצאה התרופה לדכאון": חיה נדירה וחמודה בסלפי שימיס לכם את הלב

2.3.2017 / 6:13

גבר אוסטרלי בן 21 הביס את כולנו בתמונת הסלפי החמודה והממיסה ביותר בכל הזמנים, וזאת הודות לחיה אוסטרלית נדירה בשם קואקה שנדחפה לתמונה

צילום מסך

בסרטון – עוד אנשים שצילמו סלפי עם קואקה

קמפבל ג'ונס בן ה-21 עשה את דרכו באופניים באי רוטנסט, שבמעבר אוסטרליה, כשלפתע הבחין בחית הכיס הנדירה והמתוקה להפליא - הקואקה. הוא עצר כדי לצפות בה מקרוב, ורגע לפני שהמשיך לדרכו - זו רדפה אחריו ונתנה לו את הסלפי החמוד ביותר שראינו אי פעם.

חיית הכיס הקטנה שנראית כמו הכלאה של חתול עם עכברוש, פעילה בעיקר בשעות הלילה ולכן קמפבל הופתע למצוא אותה מסתובבת לאורך השביל באמצע היום. את התמונה הנדירה הוא צילם בסוף השבוע במצלמת ה-GoPro שקשר לראשו. למזלו, הצליח לתפוס את הרגע בדיוק כשהחיה זינקה על המצלמה בחיוך גדול, כאילו רצתה לחבק את המצלמה מרוב אושר.

הסלפי החמוד בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אויש, מה זה הדבר המתוקי הזה?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד באותו נושא

הכלב שמת להיכנס לסלפי - הסיפור האמיתי נחשף

לכתבה המלאה

רבים וטובים הצליחו להשיג סלפי עם החיה המתוקה, אך קמפבל בתמונתו השאיר להם אבק. הוא תיאר בהתרגשות את הרגע, "כשחזרתי לאופניים שלי, קואקה אחת רדפה אחריי", הוא סיפר ל- Perth Now, "הנחתי על עצמי את מצלמת ה-GoPro שלי והיא קפצה לעברי כאילו רצתה להגיד לי לחזור". הרשת כמובן בהיסטריה מהתמונה הזאת, כשלמעשה יש מי שסימן אותה כבר תרופה אפשרית לדיכאון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצלם בר המזל ליד הקואקה. באמת נראית קצת כמו עכברוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

האי רוטנסט נחשב לביתה של חית הכיס, המכוסה פרווה גסה וחומה. גודלה כגודל חתול בית, היא אוכלת צמחים ויש לה זנב קצר יחסית לחיות כיס אחרות. למעשה, האי רוטנסט נקרא על שמה, כשבהתחלה זיהו אותה בטעות כעכברוש ענק וטענו שהאזור הוא כמו קן עכברושים - שבהולנדית זה "רוטה-נסט". כעת הרשויות מחפשות אחר קואקה אחרת שנמלטה בשבועות האחרונים מהאי, כשישנו חשד שמישהו מחזיק בה.

נראית לנו מוכרת מאיפשהו...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully