וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: השיטה המתוחכמת לגרום לטיגריסים לשחק

23.2.2017 / 11:56

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הגיב הבוקר (חמישי) להתפתחויות בחקירת אירועי אום אל-חיראן, לפיהן מסתמן כי לא היה אירוע טרור. "אם יתברר שלא מדובר בפיגוע, אז ודאי שצריך גם להתנצל בפני בני משפחתו", אמר ארדן, בהתייחס למשפחתו של יעקוב אבו אל-קיעאן, שיוחסו לו מעשי טרור וחברות בארגון "המדינה האסלאמית".

לדברי ארדן, "תחקיר המשטרה ועדויות השוטרים בשטח הצביעו חד משמעית על כך שמדובר בפיגוע דריסה שבו נהרג שוטר. אלה היו הממצאים. אין לאף אחד מקור מידע אחר מלבד כוחות המשטרה בשטח ואני, כשר שלא נמצא בזירת האירוע, יכול לסמוך רק על המשטרה. כך זה עובד וחייב לעבוד בכל מסגרת מסודרת, ובין כל ארגון ממשלתי לשר הממונה עליו".

חייל צה"ל נפצע הלילה באורח קל ממטען שהושלך לעבר הכוח במהלך פעילות מבצעית במחנה הפליטים בלאטה שבשכם. החייל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

סגן נשיא ארה"ב פנס, ביקר הלילה בבית הקברות היהודי במיזורי, שם חוללו כ-150 מצבות. "המקרה משמש תזכורת עצובה לעובדה שעדיין נדרשת כדי לעקור את השנאה מהשורש", אמר פנס.

מטפלים בשמורת טבע לטיגריסים סיביריים בסין מצאו דרך מקורית לגרום לחיות הטרף, שנראה כי העלו מעט במשקל, לנתר ולרוץ: רחפן ששימש כפתיון העסיק אותם במשך דקות ארוכות במשחק תופסת. אלא שלבסוף הוא נתפס ופורק לחלוטין על ידי הטיגריסים השמנמנים.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully