וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הפורנו המפורסמת בעולם נגד המוסלמים: "כנופיות אנסים"

22.2.2017 / 15:19

בשורת ציוצים עצבניים יצאה ג'נה ג'יימסון למתקפה נגד היחס של המוסלמים לנשים והומוסקסואלים, הגנה על ישראל ולא שכחה לציין שהיא "יהודיה וציונית"

אתר רשמי

כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון, "מלכת הפורנו" של כל הזמנים, שכבר דיברה לא פעם על הערצתה לישראל ובנימין נתניהו ואפילו התגיירה ועומדת להביא ילד לעולם עם בחור ישראלי, פתחה חזית נגד המוסלמים ויש מי שטען שעל הדרך אף הגנה על ארגון ה-KKK הגזעני.

בסדרת ציוצים בטוויטר יצאה אמש ג'יימסון בין היתר נגד "כנופיות האונס האיסלאמיות" ושיתפה כתבה על אמא שנאנסה במשך מספר שעות ע"י מוסלמים בשבדיה. לאחר מכן הסבירה שהיא "לא שונאת מוסלמים, אני לא מסכימה עם שום דבר שהם מייצגים – אלימות נגד נשים וילדים ורצח של כופרים. אפילו מוסלמים מתונים מאמינים שהומוסקסואליות היא עבירה פלילית, פוליגמיה היא נורמלית ונשים הן כמו חיות. אני צריכה להמשיך?!"

עוד בנושא
כוכבת הפורנו שמעריצה את נתניהו
תמיכה לא צפויה: "מלכת הפורנו" תומכת בישראל עם תמונה נועזת

והיא ממשיכה ומהללת את ישראל כ"מקום היחיד במזרח התיכון שמקבל ואפילו חוגג את ההומוסקסואליות", מזכירה שמשפחתו של בעלה היא ממוצא מרוקאי וגורשה משם על ידי מוסלמים ולא שוכחת לציין שהיא יהודיה וציונית לכל מי שמנסה לתקוף אותה או את דעותיה.
.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בשלב מסויים היא הסתבכה מעט עם הטיעונים של עצמה כשנראה שהיא משווה את דת האיסלאם לארגון הקו-קלוקס-קלאן הגזעני ושאלה: "האם מישהו מאנשי הק.ק.ק או חסידיו ביצע פעולות טרור או הורה על רצח כופרים? מתי ראינו לאחרונה איש קלאן מפוצץ את מי שלא מאמין במה שהוא מאמין?". המגיבים מיהרו להזכיר לה את מעשי הלינץ' אותם ביצעו אנשי האירגון והיא ענתה להם ש"נכון ומזל שהם נעלמו מהעולם – אבל לא בזכות הדמוקרטים שיצרו אותם".

ג'נה ג'יימסון נמצאת בהריון מתקדם ואת התמונות היא משתפת באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully