וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | סין: מרכז קניות התקין מגלשה במקום מדרגות נעות

22.2.2017 / 13:22

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

יעקוב אבו אל-קיעאן, תושב אום אל-חיראן שנהרג בעימותים בפינוי בתים בכפר הבדואי בנגב בחודש שעבר, לא נסע במהירות של "מפגע דורס" – כך עולה ממצאים ראשוניים בחקירת המקרה.

על פי סרטונים מזירת האירוע, שבו נהרג גם שוטר מג"ב ארז לוי, אבו אל-קיעאן לא נסע במהירות גבוהה, אלא במהירות נמוכה יחסית, מה שמחזק את ההערכה כי הוא לא ניסה לדרוס את השוטרים בזירה – אלא להימלט ממנה. לפיכך, האירוע לא יוגדר פיגוע במסמך ממצאי החקירה שצפויה המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) לפרסם.

ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) קיבל אתמול אחריות על ירי שתי רקטות מחצי האי סיני לשטח המועצה האזורית אשכול. הבוקר פורסמו ברשתות החברתיות תמונות של השיגור.

הוועדה לבחירת שופטים תתכנס היום לדיון, שבסיומו צפויים להיבחר ארבעה שופטים חדשים לבית המשפט העליון. הדיונים בנושא צפויים להתארך בשל מחלוקות בין הגורמים השונים בוועדה.

מרכז קניות בסין החליט להחליף את המדרגות הנעות המסורתיות במגלשה בגובה של 16 מטרים. הירידה במגלשה השקופה אורכת כ-12 שניות, ובמהלכה ניתן לראות את הקניון כולו. השאלה היא מה עושים עם השקיות.

תחזית מזג האוויר: היום לא יהיה שינוי של ממש במידות החום. מחר – התחממות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully