וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: משפחת אזריה שרה "התקווה" לאחר הקראת גזר הדין

21.2.2017 / 14:19

בני משפחתו של החייל, שיישא 18 חודשי מאסר בגין הריגת מחבל מנוטרל, ליוו אותו בבית הדין והתחבקו בדמעות למשמע גזר הדין. אביו אמר לעיתונאים כי המשפחה תתייחס להחלטה בהמשך

עריכה: יאיר דניאל

משפחתו של החייל אלאור אזריה, שבית הדין הצבאי גזר עליו היום (שלישי) 18 חודשי מאסר בגין הריגת מחבל מנוטרל, קיבלה את הבשורה בקושי רב. בני המשפחה, שליוו את אזריה בכל שלבי המשפט והגיעו עמו לבית הדין, התחבקו לאחר הקראת גזר הדין ופתחו בשירת "התקווה".

בתום הדיון ולאחר משמע גזר הדין, הכולל בנוסף חודשי מאסר על תנאי והורדה לדרגת טוראי, אמר צ'רלי אזריה, אביו של אלאור, כי המשפחה עדיין לא מוכנה להגיב. "אנחנו נמצא את הזמן והמקום להגיב", אמר לעיתונאים.

בית הדין גזר על החייל אלאור אזריה שנה וחצי מאסר בפועל. חדשות 10
אזריה ומשפחתו שרים את ההמנון בבית הדין, היום/חדשות 10

אזריה התקבל בבית הדין במחיאות כפיים, חיבוקים ונשיקות מצד משפחתו וחבריו שהגיעו לתמוך בו. מחוץ לאולם הדיונים התייצבו כוחות משטרה גדולים, עקב חשש להפרות סדר ועימותים מצד מאות תומכיו של הנאשם, חלקם אנשי הימין הקיצוני המזוהים עם "לה פמיליה" ולהב"ה. קרובי משפחתו של הנאשם הביעו את אכזבתם מגזר הדין, אולם אביו, צ'רלי אזריה, הרגיע אותם.

עוד בפתח הדיון אמר אביו של אלאור כי המשפחה פסימית. "אין לנו ציפיות, נקבל את פסק הדין, למרות שמנסים לצייר אותנו כעבריינים. אנחנו אוהבים את העם ומבקשים לשמור על האיפוק. כל החיילים שפה הם שלנו". אמו, אושרה, פנתה לבנה: "תשמור על העולם ילד, עם חיוך של מלאכים".

ראשת הרכב השופטים, אלוף-משנה מאיה הלר, הדגישה בהקראת גזר הדין כי התשתית הראייתית שהובא בפני חבר השופטים לא מסבירה באופן ברור מה גרם לאזריה לירות במחבל. עם זאת, היא הוסיפה כי יש נסיבות מקלות שיש לקחת בחשבון, ובהן תפקודו של אזריה לפני האירוע. "מדובר בכישלון חד פעמי של הנאשם", אמרה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אריאל זילבר מופיע בהפגה מחוץ לקריה בעת מתן גזר דינו של החייל אלאור אזריה, 21 בפברואר 2017. ראובן קסטרו
זילבר בהפגנה מחוץ לדיון, תל אביב, היום/ראובן קסטרו
גזר הדין של אלאור אזריה בבית הדין הצבאי בקריה, פברואר 2017. תומר אפלבאום, פול צלמים
אזריה ואמו בבית הדין, היום/פול צלמים, תומר אפלבאום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully