וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: תמונות "מפל הלבה" שכבשו את הרשת

19.2.2017 / 16:52

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

פרשת ההתעללות במרכז: שוטרים התחזו לצוות רפואי והתקינו מצלמות נסתרות בחדרו של הילד בן הארבע שעל פי החשד עבר התעללות על ידי הוריו – כך נודע היום (ראשון) לוואלה! NEWS. מעצר ההורים הוארך בארבעה ימים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר כי סיכם עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על הקמת צוותי פעולה להידוק היחסים בין המדינות. "הסכמנו להקים צוותים במקום שעדיין לא הסכמנו בעבר – ההתיישבות ביהודה ושומרון. גם על כך נדון", אמר בפתח ישיבת הממשלה.

עיריית חיפה טוענת כי הבקשה שלא לרוקן את מכל האמוניה במפרץ חיפה היא "ניסיון להלך אימים ולזרוע פחד מפני 'התמוטטות' המשק הלאומי", ויש לבצע את המהלך בהקדם. העירייה הגישה הבוקר את תגובתה לערעור של חברת חיפה כימיקלים על החלטת בית המשפט לעניינים מקומיים בעיר, שקבע כי יש לפנות את המכל עד יום שלישי הקרוב. בית המשפט המחוזי עיכב את ריקון המכל עד יום ראשון הבא, על מנת לדון בערעור.

בבקשת העירייה נכתב כי "דין הבקשה להידחות על הסף, הואיל ויש בה הטעיה מגמתית ועקבית של בית המשפט הנכבד, הצגת עובדות מסולפות, מופרכות ובלתי מבוסס, המנותקות לחלוטין מן המציאות ומן האמת". העירייה מזכירה את דוח ועדת המומחים בנוגע למכל האמוניה בראשות פרופ' אהוד קינן, שבו נטען כי "מערך יבוא האמוניה לישראל, הכולל את אניית האמוניה, מכל האמוניה ומכליות הכביש, מהווה סיכון ממשי ומידי להתרחשותו של אסון מחריד בממדיו, שכמותו לא ידעה המדינה, הצפוי להסתיים במוות ובנזקי בריאות למאות אלפי אנשים".

תמונות יפהפיות מגיעות מפארק יוסמיטי שבארה"ב: לא מדובר במפל של לבה, אלא בצירוף מקרים נדיר שמתרחש פעם בשנה. מפל הורסטייל שזורם רק באביב מתנגש עם קרני השמש בשקיעה בדיוק בזווית הנכונה, ויחד הם יוצרים את המראה המרהיב הזה.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully