וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הנחת המטענים למפורסמים: שני חשודים נוספים נעצרו

18.2.2017 / 21:44

גבר בן 32 ואישה בת 34 נעצרו בחשד למעורבות בהנחת מטען החבלה מתחת לרכבו של הכדורגלן קובי מוסא, מעצרם הוארך בארבעה ימים. אתמול נעצרו אבנר הררי ועבריין נוסף מראשון לציון במסגרת חקירה זו. הם חשודים גם בהנחת מטענים ברכבם של מרגלית צנעני ואיש העסקים מאיר שמיר

צילום: יותם רונן, עריכה: שמרית גולדשטיין

(בווידאו: הארכת מעצרו של אבנר הררי, אתמול)

שני בני אדם נוספים נעצרו אתמול (שישי) בחשד למעורבות בהנחת מטען החבלה מתחת לרכבו של שחקן הכדורגל קובי מוסא ברמת השרון, שפיצוצו סוכל אתמול בידי המשטרה. מעצרם של השניים, גבר בן 32 ואישה בת 34, הוארך הערב בארבעה ימים בבית משפט השלום בתל אביב.

במהלך הדיון בהארכת מעצרם סיפר חוקר המשטרה כי בפרשה נערכה חקירה סמויה, שבמהלכה עלה שמה של החשודה. בעלה נעצר כשהוא מניח את מטען החבלה, ולה מיוחסות עבירות סיוע, שיבוש וקשירת קשר לביצוע פשע. המשטרה אישרה כי כבר לפני חודש היא פשטה על ביתו של החשוד וביצעה חיפוש בביתו, אך חוקר המשטרה סירב לחשוף בבית המשפט אם נתפסו בבית ממצאים. לטענת הסנגורית, עו"ד חגית רחמני, החשוד הוא גיסו של החשוד המרכזי, סטודנט לתואר שני העובד ברשות המיסים.

עוד בוואלה! NEWS:
גם אחרי 40 שנה בכלא: "המחסל מספר 1" מתקשה לוותר על עולם הפשע
חשד לחיסול ביפו: גבר בשנות ה-30 לחייו נורה למוות
זוג הורים מהמרכז חשוד שתקף את בנם החולה בן השלוש ופגע בו מינית

חבלנים של המשטרה בזירת סיכול פיצוץ מטען שהושם מתחת לרכבו של שחקן כדורגל ברמת השרון. 17 בפברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
רמת השרון, אתמול/חטיבת דובר המשטרה

אתמול נעצר העבריין המוכר אבנר הררי בחשד להנחת המטען מתחת למכוניתו של מוסא - במטרה לחסלו. מהמשטרה נמסר כי הררי ועבריין נוסף שנעצר, בן 31 מראשון לציון, חשודים שפעלו יחד והצמידו מטעני חבלה לכלי הרכב של הזמרת מרגלית צנעני ואיש העסקים מאיר שמיר בחודשים האחרונים, במטרה לאיים עליהם. "ייתכן ששימשו שכירים לביצוע חיסולים", אמר גורם בכיר במשטרה.

לטענת המשטרה, הררי, שבעבר שימש מחסל בעולם התחתון, הניח את מטען חבלה במשקל של חצי קילוגרם אתמול בבוקר מתחת למכוניתו של שחקן הכדורגל קובי מוסא בסמוך לאצטדיון העירוני ברמת השרון. יחד עמו נעצר עבריין נוסף, תושב ראשון לציון בן 31. מוסא, לפי הערכות, מסוכסך עם משפחת מוסלי העומדת בראש ארגון פשיעה.

(עדכון ראשון: 17:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully