וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד סניף ארומה בנהריה: "כוס הקפה הכילה שברי זכוכית"

15.2.2017 / 21:24

שנה לאחר חשיפת וואלה! NEWS, תובעים בני הזוג אלין וגדי שבתאי פיצויים מהסניף של רשת בתי הקפה בגין הנזקים שנגרמו להם: "הנהלת הסניף לא הציעה פיצוי, לתובעת נגרמו פגיעות פיזיות ונפשיות. היא חוששת לשתות קפה מחוץ לבית"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: ניר חן

(בווידאו: ראיון עם בני הזוג שבתאי לאחר המקרה)

תביעת נזיקין הוגשה נגד סניף ארומה בחלקן המערבי של שדרות הגעתון בנהריה, בגין שברי זכוכית שנמצאו בתוך כוס קפה שרכש זוג לקוחות. לפני כשנה נחשף בוואלה! NEWS סיפורם של אלין וגדי שבתאי מקיבוץ ראש הנקרה, שרכשו בנובמבר 2015 קפה הפוך בכוסות חד פעמיות, וגילו זכוכית בכוס של אלין. היא אושפזה בבית החולים בעיר עם פגיעות במערכת העיכול, וסובלת עד היום מטראומה.

"יצאנו לסידורים בנהריה, ורכשנו קפה הפוך בכוס חד פעמית", סיפר בשנה שעברה שבתאי, "המשכנו לסידורים בבנק הסמוך, וכשסיימנו לשתות את הקפה אלירן אמרה שהיא מרגישה משהו מוזר בפה. הורדנו את המכסה, וגילינו לתדהמתנו שברי זכוכית בתוך הכוס. חזרנו לסניף, ואחרי בירור של מנהל המשמרת הם הודו שנשברה כוס על מכונת הקפה, ושככל הנראה חלק מהרסיסים נפלו לתוך הכוסות החד פעמיות".

עוד בוואלה! NEWS:

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שברי זכוכית נמצאו בכוס קפה שנקנתה בארומה נהריה, 26 בנובמבר 2015. גדי שבתאי, מערכת וואלה! NEWS
שברי הזכוכית בכוס הקפה/מערכת וואלה! NEWS, גדי שבתאי

בא כוחם של בני הזוג, עו"ד שגיא מרקוביץ', מוסיף כי פנה לארומה שלושה חודשים לאחר המקרה במטרה להגיע הבנות מחוץ לכותלי בית המשפט, "אבל הם לא הציגו עמדה שמעידה על הכרה באחריות שלהם, ולא הציעו כל פיצוי". לדבריו, תביעות מסוג זה מוגבלות לדרישת פיצויים של 2.5 מיליון שקל, אך הוא דורש סכום גבוה יותר בשל מאות אלפי שקלים שבני הזוג נאלצו להוציא עד כה.

בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בחיפה, נטען כי נגרמו לאלין פגיעות פיזיות וגם נפשיות במשך חודשים ארוכים, שהובילו אותה לטיפול פסיכיאטרי: "מיד לאחר המקרה פנתה התובעת לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי לגליל ואושפזה למשך ארבעה ימים עקב תלונות על כאבי בטן קשים, חום ובחילות. היא סובלת מטראומה יומיומית משתיית משקאות עכורים, מחשש שבתחתית הכוסות מצויים שברי זכוכית, מחוסר מצב רוח, מעצבנות ומחרדות". גדי לא פנה לטיפול רפואי, משום שנאלץ לטפל בילדיו בזמן שאשתו אושפזה, אך לדבריו סבל אף הוא במשך כשבועיים מכאבים קשים.

"בחיים לא חשבתי שיקרה לי דבר כזה", סיפרה אלין, "בסך הכול רציתי להתענג על כוס קפה. לא תיארתי לעצמי שזה יסתיים בכאבי תופת ובאשפוז שהרחיק אותי מילדי הקטנים למשך ארבעה ימים, ובטראומה משתיית קפה בחוץ". בתביעה נכתב כי עד ליום המקרה היא הייתה אישה בריאה ועצמאית, "ומאז ובעקבות התאונה סובלת מכאבים ומגבלות ואינה מסוגלת לתפקד כבעבר בעבודתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully