וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הוולנטיינס - יום הרווקות הבינלאומי: חמישה דברים לדעת היום

15.2.2017 / 6:45

יממה אחרי היום שחוגג את הזוגיות, גם הרווקים והרווקות חוגגים יום משלהם. נתניהו וטראמפ ייפגשו בארצות הברית. ראש עיריית אור יהודה לשעבר דוד יוסף ייכנס לכלא ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

נתניהו וטראמפ נפגשים

המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ וראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך פגישתם בבניין טראמפ בניו יורק, ספטמבר 2016. לשכת העיתונות הממשלתית
הפגישה הראשונה מאז המינוי לנשיאות. טראמפ ונתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית

אתם צריכים לדעת שהיום ייפגשו ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בבית הלבן. נתניהו המריא ביום שני האחרון לארצות הברית יחד עם רעייתו שרה ובנו יאיר לסבב פגישות ראשון עם בכירי הממשל החדש. הפגישה היום בין נתניהו לטראמפ היא הראשונה מאז נכנס האחרון לתפקידו בבית הלבן. בין היתר, השניים צפויים לדון בבניה בהתנחלויות, בהסכם עם איראן, במלחמת האזרחים בסוריה ובמדיניות ההגירה החדשה של טראמפ בארצות הברית.

ראש עיריית אור יהודה נכנס לכלא

גזר הדין של דוד יוסף, לשעבר ראש עיריית אור יהודה, 18 בדצמבר 2016. טליה קדוש, מערכת וואלה!
שנתיים מאסר בפועל בגין עבירות מין ושחיתות. יוסף/מערכת וואלה!, טליה קדוש

אתם צריכים לדעת שהיום יתייצב דוד יוסף, לשעבר ראש עיריית אור יהודה, בכלא חרמון על מנת להתחיל לשאת את עונש המאסר שהוטל עליו. יוסף נידון לשנתיים מאסר בפועל בגין שורה של עבירות מין ושחיתות. הוא הורשע ב-11 מתוך 15 עבירות המין שיוחסו לו, החמורה שבהן היא מעשה מגונה בכוח. כמו כן הוא הורשע בעבירות של בעילה אסורה בהסכמה ובהטרדה מינית. בנוסף לעבירות אלו הוא הורשע בחמישה אישומים המייחסים לו בין היתר עבירות מרמה והפרה אמונים ושיבוש הליכי משפט וחקירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שיחות השלום של סוריה

חילוץ פצועים מהריסות בעיר חאלב, סוריה, 24 בנובמבר 2016, מקום שני בקטגוריית "חדשות מתפרצות", סדרות, בתחרות צילומי העיתונות 2017. רויטרס
כחצי מיליון הרוגים במלחמת האזרחים/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום צפויות להתחיל שיחות השלום בין הממשלה בסוריה לבין המורדים באסטנה שבקזחסטן. עם זאת, חרף העובדה כי תאריך זה נקבע מבעוד מועד, ייתכן כי ברגע האחרון יחליטו הצדדים שלא להגיע לשיחות ולא לקחת בהן חלק. השיחות בתיווך רוסיה וטורקיה אמורות להביא לסיומה של מלחמת האזרחים במדינה שנמשכת זה יותר מחמש שנים וגבתה את חייהם של כחצי מיליון בני אדם.

טקס אזכרה לאסון המסוקים

אסון המסוקים מעל שאר ישוב יום אחרי האסון, 05 בפברואר 1997. ראובן קסטרו
73 חיילים נהרגו. הריסות המסוקים ב-1997/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים טקס אזכרה לחללי אסון המסוקים בשאר יישוב במלאת 20 שנה להתרסקות. בפברואר 1997 התנגשו שני מסוקי יסעור של חיל האוויר והתרסקו. בתאונה נהרגו כל 73 החיילים שהיו במסוקים. לאחר האסון הוקמה ועדת חקירה שנפגשה 37 פעמים ושמעה 109 עדים. החקירה התגלתה כמורכבת, היות ולא הייתה קופסה שחורה במסוקים. לבסוף, הודיעה הוועדה כי לא הצליחה לקבוע באופן חד-משמעי את נסיבות התאונה. תוצאות החקירה הובילו לביקורת חריפה מצד המשפחות השכולות, שטענו כי לא נעשה די כדי להבין נסיבות האירוע.

יום המודעות לרווקות

שתי נשים צוחקות. ShutterStock
לא צריך זוגיות כדי להנות מהחיים/ShutterStock

יממה לאחר הוולנטיינ'ס דיי – הלוא הוא חג האהבה – אתם צריכים לדעת שהיום מציינים ברחבי העולם את יום המודעות לרווקות. מדובר ביום השלמה לכל אותם רווקים ורווקות שלא נמצאים במערכות יחסים ולא חגגו אתמול את אהבתם לבן או בת זוגם. הרעיון שעומד מאחורי יום זה הוא כמובן מעין מחאה ליום האהבה. הדרך לחגוג את יום המודעות לרווקות היא להיפגש עם חברים, לצאת לבלות ובעיקר להראות לעולם שלא צריך זוגיות כדי ליהנות מהחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully