וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות וואלה! NEWS כבר בוושינגטון: מחר ב-18:00 - משדר מיוחד

יעקב אילון, טל שלו ועמרי נחמיאס

14.2.2017 / 14:55

בסביבת נתניהו כבר מורגשת התרגשות לקראת פגישתו הראשונה עם הנשיא טראמפ. יעקב אילון, טל שלו ועמרי נחמיאס ילוו מוושינגטון את המפגש ההיסטורי של נתניהו עם נשיא רפובליקני במשדר מיוחד - מחר בוואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר בוושינגטון, שם מלווה אותו צוות וואלה! NEWS לקראת פגישתו מחר (רביעי) עם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. פגישתם הראשונה של השניים, מאז נכנס טראמפ לתפקידו, תועבר במשדר מיוחד בוואלה! NEWS החל מ-18:00 - בהגשת יעקב אילון, לצדם של כתבתנו הפוליטית טל שלו וכתבנו בוושינגטון עמרי נחמיאס.

עם הגיעה לבית הלבן, דיווחה כתבתנו טל שלו כי "נתניהו מאוד מתרגש מהפגישה, מבחינתו זהו רגע היסטורי", בהתייחסה לכך שלראשונה כראש ממשלה מכהן, יפגוש נתניהו נשיא רפובליקני. "במערכת הפוליטית אומרים שטראמפ ונתניהו הם כמעט תאומים בדברים מסוימים - כשטראמפ אף מחובר למקורבי נתניהו. מבחינת נתניהו מדובר בעידן חדש ביחסים בין המדינות, והוא נרגש מאוד", הוסיפה.

המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ וראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך פגישתם בבניין טראמפ בניו יורק, ספטמבר 2016. לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו וטראמפ. מחר הם ייפגשו בפעם הראשונה כמנהיגי מדינותיהם/לשכת העיתונות הממשלתית

עמרי נחמיאס דיווח מה"בלייר האוס", בית ההארחה הרשמי של הבית הלבן, כי אמנם שהותו של נתניהו במקום אינה הראשונה - אולם היא מעידה על כך שהנשיא טראמפ רוחש לנתניהו כבוד. "זה המקום שנשיאי ארצות הברית משכנים בו מאז 1942 את המנהיגים שהם חפצים ביקרם. לא כל ראש מדינה זוכה להתארח כאן, וזה מעיד על קירבה ומסר לעם בישראל, שמערכת היחסים בין המנהיגים נפתחה ברגל ימין".

צוות וואלה! NEWS ילווה את המפגש הראשון בין טראמפ ונתניהו, עם כל העדכונים, הדיווחים והפרשנויות - מחר, החל מ-18:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully