וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הסרטון הזה יעניק לכם אורגזמה - במוח? צפו וגלו

15.2.2017 / 8:42

לוחשת ה-ASMR שמדברת בספרדית תעניק לכם את האורגזמה המוחית הכי טובה שהייתה לכם עד היום, ולא - אין לזה שום קשר לסקס

Youtube

לערוץ היוטיוב AccidentallyGraceful יש כ-150 אלף מנויים העוקבים באדיקות אחר גרייס והלחישות הנעימות שלה. בטכניקות מיוחדות, מצליחה גרייס לעורר אצל הצופים רגישות יוצאת דופן לקולה השקט, המתבטאת לא פעם כאורגזמה מוחית - מצב בו אתם מרגישים תחושת עקצוץ נעימה שמתחילה בראש, יורדת אל מאחורי האוזניים ומתפשטת אל יתר הגוף. לתופעה הזאת קוראים ASMR (Autonomous sensory meridian response) והיא למעשה טכניקה פסאדו-מדעית, שטבע אותה ג'ניפר אלן בשנת 2010, בה גירויים ויזואלים ושמיעתיים מעניקים לאדם עקצוצים נעימים ולעיתים גם עזים בכל הגוף.

גרייס, תושבת טקסס, מנוסה ב-ASMR ומעניקה את החוויה החושית לצופים שלה בשלל צורות כמו לחישות, צלילים, נגיעות רכות על חפצים ותמונות מרגיעות. באחד הסרטונים הנצפים ביותר שלה, שצבר יותר מ-1.2 מיליון צפיות, היא לוחשת בספרדית ועוברת ממיקרופון אחד לשני כדי להגביר את תחושת האורגזמה המוחית שלחישותיה מעניקות. "תודה רבה שאתם מלווים אותי", לוחשת גרייס בספרדית, "אחרי הרבה ניסיונות לדבר יותר בספרדית, לבסוף החלטתי ליצור סרטון שכולו בספרדית". שימו לב שאינכם צריכים להבין את השפה כדי לחוות את התחושה הנעימה הזאת. המילים עצמן אינן משנות, אלא הדרך שבה הן נאמרות, או כמו שאחד הצופים כתב בתגובה: "עד כמה שאני יודע, יכול להיות שאת מדברת גסויות או מתפללת תפילות שטניות בקטע הזה. זה לא משנה האמת. זה מרגיע בטירוף".

תנו למוח שלכם לפרוק מתחים בסרטון נוסף:

עוד באותו נושא

ביחנו את עצמכם: האם תוכלו להעניק למוח שלכם אורגזמה?

לכתבה המלאה

הפורקן המוחי שונה בתכליתו מהפורקן המיני ואינו עוסק כלל בארוטיקה. התופעה סוחפת אחריה גולשים רבים שיוצרים וצופים בסרטוני ASMR - שאת רבים מהם ניתן למצוא בחיפוש מהיר ביוטיוב. במרבית הסרטונים מופיעות נשים שיש להן קול רך ומרגיע. אלו שניחנים ב-ASMR גבוה יגיבו בהתרגשות לכל אחד מהגירויים, אולם אלו שהתופעה זרה להם לא יבינו מה כל כך מרגש ואפילו ימצאו את הקטעים האלה די מעצבנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully