וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: טייסת פצחה בנאום נגד טראמפ – והורדה מהמטוס

12.2.2017 / 11:45

טייסת בחברת התעופה "יונייטד איירליינס" הורדה מהמטוס לאחר שפצחה בנאום במערכת הכריזה שבמהלכו סיפרה שהיא עוברת גירושים קשים, ותקפה את הנשיא האמריקני. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמנם גרם ללא מעט אנשים לתפוס את הראש בתדהמה, אבל ממש להתחרפן? זה עדיין לא קרה. טייסת בחברת התעופה האמריקנית "יונייטד איירליינס" ששמה לא פורסם, הורדה מהטיסה שלה ביום שבת לאחר שהשתמשה במערכת הכריזה של המטוס כדי לפצוח בנאום חוצב להבות על טראמפ ועל יריבתו בבחירות הילרי קלינטון.

היא הסבירה לנוסעים שהיא עוברת כעת גירושים סבוכים, ואז עברה לדבר על פוליטיקה. היא הצביעה על זוג מעורב שישב מולה ואמרה: "תראו, לא אכפת לי אם הצבעתם לטראמפ או לקלינטון. שניהם דפוקים". בנקודה הזו, הנוסעים ההמומים החלו לחשוש שמא היא לא כשירה נפשית כדי לטוס, וחלקם החלו לרדת מהמטוס. הטייסת ניסתה להרגיע ולומר שטייס המשנה שלה יטיס את המטוס ("אל דאגה, הוא גבר", טענה) אולם לא הצליחה לשכנע את הנוסעים.

לבסוף, לאחר מחאה נרחבת, החליפה חברת התעופה את צוות המטוס, והוא החל לעשות את דרכו ליעדו – סן פרנסיסקו. הנוסעים קיבלו פיצוי בדמות ארוחה חמה וצוות טיסה צלול בדעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully