וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת גולדין: "יש כעת הזדמנות להחזיר את גופת הדר, ונתניהו יודע את זה"

יעקב אילון

8.2.2017 / 10:53

אמו של החייל שנהרג ב"צוק איתן" אמרה בריאיון ליעקב אילון כי היא מנועה מלהרחיב על חלון ההזדמנויות להשבת הגופה לקבורה. חמאס: קיבלנו הצעה חדשה מישראל, אך היא אינה עונה על הדרישות המינימליות שלנו

עריכה: ניר חן סטילס: מגד גוזני

משפחתו של הדר גולדין טוענת כי נפתח חלון הזדמנויות להשיב את גופתו של יקירם, שנהרג במבצע "צוק איתן" באוגוסט 2014. "אנחנו יודעים שיש עכשיו הזדמנות מול חמאס להביא לפתרון הסאגה הזו, וראש הממשלה יודע את זה. אני לא יכולה להרחיב על זה את הדיבור", אמרה אמו של החלל, לאה גולדין, בריאיון לתכנית וואלה! TALK עם יעקב אילון. הריאיון המלא יתפרסם מחר. היום הודיעה הזרוע הצבאית של הארגון, גדודי עז א-דין אל-קאסם, כי היא קיבלה הצעה חדשה מישראל דרך מתווכים, אולם לדבריה היא אינה עונה על הדרישות המינימליות שלה.

"אנחנו, משפחת גולדין, לא שלחנו את הדר וצור (אחיו התאום) לעזה. המדינה שלחה אותם לעזה, זאת אומרת המדינה צריכה להביא את הפתרון איך להחזיר אותם", אמרה לאה. "מי שלא יודע להחזיר חיילים מהקרב, אין לו מנדט לשלוח אותם לקרב". לדבריה, "ראש הממשלה באמצעות ספינים בפייסבוק מעביר אלינו את האחריות והופך אותנו למשפחה שכולה, אומללה, עם ראיית עולם צרה מאוד, שעובדת נגד האינטרס של מדינת ישראל. אנחנו משפחה אומללה, עצובה, אבל אין לנו זמן לבכות את בננו, ואולי עוד לא התחלנו להתאבל, כי המשימה שלנו זה להביא אותו חזרה לקבר ישראל".

תמונות סטילס של לאה ושמחה גולדין מתוכנית הראיונות החדשה של יעקב אילון 2.2.17. מגד גוזני
שמחה ולאה גולדין/מגד גוזני

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "ראש הממשלה נתניהו מוקיר מאוד את משפחות גולדין ואת משפחת שאול ועושה כל מאמץ להשיב את גופות הדר ז"ל ואורון ז"ל לישראל, תוך שמירה על האינטרס הלאומי של מדינת ישראל ובחינת כלל השיקולים הכרוכים בכך. בפגישות נאמר למשפחת גולדין (וישנם עוד עדים לכך), כי לא סביר שיתקיים הסדר או הסכם מול חמאס ללא הסדרת נושא השבת הבנים.

"ישראל פועלת בכל זמן ובכל דרך להשיב חללי צה"ל ואזרחי ישראל המוחזקים בידי חמאס ברצועת עזה. הגורמים העוסקים בנושא בשליחות ראש הממשלה מקיימים קשר ועדכונים קבועים ושוטפים עם משפחת גולדין. ישראל תמשיך במאמציה להשלמת המשימה להשבת החיילים והאזרחים לגבולם ולמשפחותיהם".

(עדכון ראשון: 9:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully