וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאהבת הקטינה הגיעה לחתונה בהריון והבריחה את החתן והכלה

11.2.2017 / 6:30

החתן והכלה ברחו מטקס החתונה שלהם אחרי שהמאהבת של החתן הגיעה למקום וטענה שהוא אבי בנה ושבקרוב יוולד להם בן נוסף -ושאת הלילה לפני החתונה הוא בילה איתה. כעת הוא צפוי להכנס לכלא

CEN

היום המאושר של חתן וכלה הפך לחלום בלהות, כשלמקום הגיעה המאהבת של החתן וסיפרה לכולם שהוא אבי בנה הפעוט ושל העובר שבבטנה. החתן בן ה-40 ברח מהמקום עם כלתו הטרייה, ריטה אלנה לופז בת ה-18, כשהמאהבת, רוזה אספרנסה רייס בת ה-17 ניסתה לעצור את החתונה. לצערה, היא איחרה את המועד והשניים הספיקו לברוח משם כשהם כבר נשואים.

התקרית הביזארית שהתרחשה בכנסייה בעיר מסאיה, שבמערב ניקרגואה, דווחה למשטרה שמיהרה לשלוח ניידות למקום בניסיון לעצור את המהומה שפרצה מחוץ למקום. בזמן שהיא מחזיקה את התינוק בידיה, היא סיפרה לרשויות על הקשר שלה עם החתן ושאת הלילה האחרון הוא בילה לצידה, ולא לצד כלתו. "אני אשתו", היא אמרה, "יש לנו ילד ואני בהריון ממנו. אני כאן כדי לעצור את החתונה. אתם יודעים למה? כדי שאף אחד מאיתנו, לא אני ולא הכלה, נאלץ לחיות עם האיש הזה".

אמא צעירה הפריעה לחתונה. צילום מסך
החתן מנסה לברוח מהחתונה שלו/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

זה מה שקרה כשאחרי ארבע שנים האישה פגשה את המאהבת של בעלה

לכתבה המלאה

על פי התקשורת המקומית, הצמד ניהל מערכת יחסים במשך 3 שנים (כן. מאז שהיא בת 14 והוא 37), ורוזה נמצאת בחודש השישי להריונה. על אף שהיא איחרה את המועד, בקטע שצולם מאותו יום נראה שרוזה הצליחה לעשות סצנות מחוץ לכנסייה ולמשוך המון תשומת לב. בסרטון רואים את החתן וכלתו הטרייה עוזבים את המקום במונית, יחד עם אמה של הכלה וקרובת משפחת צעירה נוספת.

אדווין רומן, הכומר שנישא את בני הזוג, אמר: "ככל הנראה שהכלה כבר ידעה שלחבר שלה יש חברה אחרת, כך שהיא לא הופתעה מהסקנדל שהתרחש מחוץ לכנסייה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המאהבת פרצה לחתונה וניסתה לעצור אותה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התקרית עוררה סערה בניקרגואה, שם גיל ההסכמה המותר לקיום יחסי מין הוא 18. עו"ד מנואל דה חסוס צ'אבס אמר שהחתן צפוי לקבל עונש מאסר של שנתיים עד 4 שנים בכלא אם יימצא אשם בקיום יחסי מין עם קטינה. התובעים טוענים שהם מחכים שרוזה תדווח על המקרה באופן רשמי, כדי שהם יוכלו להגיש כתב אישום נגד החתן. אליה פלאסיוס, נשיאת "נשים נגד אלימות", אמרה: "זה פשע. חייבים להבין שזה פשע. הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות זה למצוא את האיש הזה, לעצור אותו ולשפוט אותו בעוון אונס קטינה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המאהבת משכה המון תשומת לב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully