וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: דאעש מציע מיליון דולר למי שיהרוג את "גברת המוות" הדנית

7.2.2017 / 18:08

ג'ואנה פלאני בת ה-23 מדנמרק יצאה לסוריה כדי להלחם בדאעש לצד הכוחות הכורדים. אולם כשחזרה למדינתה גילתה כי היא עלולה להשלח לכלא, וכעת היא נרדפת גם על ידי דאעש שרוצים להפוך אותה לשפחת מין. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

מה גורם לסטודנטית בת 23 מדנמרק לעזוב הכל וללכת להילחם בדאעש בסוריה? לנו זה נשמע מופרך לחלוטין, אבל לג'ואנה פלאני היה ברור שזה מה שעליה לעשות. הסטודנטית הצעירה, בת למהגרים שעלו מעיראק כשהייתה בת שלוש, פרשה יום אחד מלימודי הממשל במכללה, נסעה לסוריה והחלה להתאמן בירי ברובה צלפים כדי להצטרף לכוחות הפשמרגה הכורדים שנלחמים נגד ארגון "המדינה האסלאמית". כשנסעה היא עברה על החוק בדנמרק שאוסרת על אזרחיה לנסוע למדינות הללו.

כשחזרה לארצה, לאחר שאימנה שם את הכוחות בירי ואף זכתה לכינוי "ליידי דת'" ("גברת המוות") גילתה שהיא עומדת למשפט ועלולה להיכנס לכלא כיוון שעברה על החוק. מהצד השני, שמו אנשי דאעש פרס על ראשה בסך מיליון דולרים למי שיהרוג אותה או יתפוס אותה ויביא אותה אליהם כדי שתשמש שפחת מין. לדבריה, מאז המשפט, חייה אינם חיים. היא מחליפה מקום מגורים מדי שלושה ימים, גוועת ברעב ורועדת מקור בלילות. כעת היא מבקשת רחמים מהרשויות בדנמרק. "רק רציתי להגן על אירופה", היא אומרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully