וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילמה את עצמה מבצעת מין אוראלי בבית המשפט - והסתבכה

12.2.2017 / 2:32

בריטני ג'ונס, חשפנית אמריקאית בת 26, נשפטה על אחזקת ציוד לשימוש בסמים. בערך באותו הזמן, היא העלתה לחשבון הטוויטר שלה סרטון נועז במיוחד וגרמה למשטרה לפתוח בחקירה נוספת כנגדה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

מוסד בית המשפט נחשב בכל העולם לקודש הקודשים של הצדק. ובכן, המושג "ביזוי בית המשפט" ככל הנראה מעולם לא היה נכון יותר מעכשיו, לאחר שסיפורה הייחודי של בריטני ג'ונס נחשף.

ג'ונס בת ה-26 היא זו שחשפה אותו, למען האמת, כשהעלתה לחשבון הטוויטר שלה סרטון בו היא מבצעת מין אוראלי בגבר - בתוך בניין בית המשפט בפלורידה. "היה לי כל כך כיף בבית המשפט היום", כתבה, "מצאתי דרך לגרום לכך שההאשמות נגדי יבוטלו. ששש.... אל תספרו".

עוד בנושא:

זעם במלון הפאר: דוגמניות סקסיות פוגעות בשמנו הטוב
לא תצליחו לנחש בת כמה השחקנית העירומה שכבשה את ארגנטינה
זוכרים את "מצלצלים"? ככה זה נראה עם מגישה עירומה

הסרטון בן 34 השניות נמחק זמן מה לאחר שפורסם, אך המשטרה ממש לא השתעשעה ממנו ופתחה בחקירה. יש לציין שהאקט אמנם בוצע כשאף אחד לא נראה במסדרון, אולם בית המשפט היה פתוח ומצלמות האבטחה תיעדו אותו במלואו.

ג'ונס, שנשפטה על אחזקה של ציוד לשימוש בסמים, הברחת סחורה לכלא והפרה של תנאי המעצר שלה, נכלאה ליומיים ונקנסה. כעת עדיין לא ברור האם תעמוד למשפט נוסף.

אביה של ג'ונס, שמעידה על עצמה שהיא עובדת כחשפנית בג'קסונוויל, סיפר שזו לא הפעם הראשונה שבתו חולקת בצורה פומבית סרטון בעל אופי מיני. ב-2015 היא העלתה לחשבון הפייסבוק שלה סרטון בו נראתה מבצעת אקט מיני בגבר אחר. "אעשה רק ראיון אחד, למרבה במחיר", כתבה לפני מספר ימים, לאור ההתעניינות של רשתות החדשות השונות.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully