וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה נגד ה"אלטעזאכן": מבצע אכיפה במודיעין להשקטת הרעש

6.2.2017 / 17:10

הסוחרים המחפשים אחר מוצרים משומשים נפרדו זה מכבר מעגלות הסוסים, אך קריאותיהם עדיין מפריעות למנוחת הציבור. המשטרה ערכה במודיעין מבצע אכיפה נגד מפגע הרעש וגילתה גם ליקויי בטיחות ברכבים. 22 נהגים עוכבו וספגו קנסות

מבצע אכיפה נגד אלטעזאכן במודיעין, פברואר 2017. דוברות המשטרה,
רכבי הסוחרים שנעצרו היום במודיעין/דוברות המשטרה

המשטרה עיכבה הבוקר (שני) 22 נהגי "אלטעזאכן", סוחרים הקונים רהיטים ומוצרים יד שנייה מרכבם, במסגרת פעילות אכיפת עבירות איכות החיים בעיר מודיעין. הסוחרים נוהגים לנסוע ברחבי העיר ולהכריז על שירותם בקול רם באמצעות רמקולים ומגפונים, ובכך מפריעים למנוחת התושבים.

במסגרת המבצע עיכבו בוחני התנועה מהכביש 14 כלי רכב, שבהם התגלו ליקויים שונים שמונעים מהם לעלות על הכביש. נגד הנהגים התקיימו הליכי שימוע של אגף התנועה, וניתנו להם קנסות בגין הקמת רעש וליקויי בטיחות ברכבים שבהם נהגו.

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: כך הבריח עורך דין מפרדס חנה 26,000 כדורי אקסטזי
חשד לרצח כפול: אב ובנו נורו למוות בכפר קאסם; בן 65 נפצע קשה
חשד לשוחד ומרמה: המשטרה עצרה בכיר בפשיטה על עיריית צפת

מבצע אכיפה נגד אלטעזאכן במודיעין, פברואר 2017. דוברות המשטרה,
שיירת רכבי המשטרה בדרכם למבצע האכיפה במודיעין, היום/דוברות המשטרה

לפני יותר משנה אישר משרד התחבור תקנה האוסרת על תנועת עגלות הרתומות לבעלי חיים בכבישים העירוניים והבינעירוניים ובכך הביא לסוף הדרך המסורתית בה נהגו להתנייד סוחרי ה"אלטעזאכן".

על פי התקנה שנחתמה על ידי שר התחבורה ישראל כץ, תנועת עגלות רתומות לבעלי חיים נאסרה בכל הכבישים, למעט בתחומי מושב או קיבוץ. עם זאת, הרשויות המקומיות רשאיות להעניק היתר מיוחד לעגלונים המיועדים למטרות נופש ופנאי בלבד, לאחר התייעצות עם קצין משטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully