וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה מרגשת בספארי: קרנפון חדש נולד - וזכה לשם "רמי"

6.2.2017 / 0:00

הקרנפון רמי, שנולד השבוע בשטח האפריקני של הספארי, יצטרף ל-12 הקרנפים הנוספים החיים במתחם ומהווים את העדר הגדול באירופה. בספארי בירכו על ההמלטה: "שמחים להיות חלק משמעותי בתכנית רביית הקרנפים"

צילום: דוברות הספארי רמת גן

בן ראשון לקרנפית ריהאנה נולד השבוע בשטח האפריקני בספארי ברמת גן. בתום 16 חודשי הריון, המליטה האם, שהגיעה לארץ מדרום אפריקה לפני ארבע שנים, את הקרנפון. צוות הספארי החליט לקרוא לו רמי, על שמו של ראש מחלקת השטח בגן החיות. המטפלים, שהגיעו בשעות הבוקר המוקדמות, גילו את הקרנפון שנולד ועודדו אותו ואת אמו להיכנס למתחם היולדות, סביבו שוכנים 12 קרנפים נוספים.

"הייתה לנו תקופה של 20-15 שנים שלא נולדו אצלנו קרנפונים, אבל לפני 12 שנה, נגמרה תקופת היובש והיום הספארי הוא גן החיות שיש בו הכי הרבה קרנפים ביחס ליתר גני החיות באירופה", אמרה שגית הורוביץ , דוברת הספארי בשיחה עם וואלה! NEWS. "הלוגו של הספארי הוא בדמות קרנף מאחר שאחת המטרות שלנו היא להצליח להרבות את הקרנפונים, שנמצאים בסכנת הכחדה. אנחנו שמחים שבשנים האחרונות אנחנו מצליחים להצדיק את הלוגו שלנו ולהיות חלק משמעותי מתכנית הרבייה".

הקרנפים רחבי השפה נמצאים בסכנת הכחדה חמורה. כיום, 78 גני חיות בהם חיים 301 קרנפים מסוג זה, לוקחים חלק בתוכנית האירופית למינים נכחדים. מאז הקמתו, נולדו 29 קרנפים בספארי, שבו חי העדר הגדול ביותר באירופה.

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: כך הבריח עורך דין מפרדס חנה 26,000 כדורי אקסטזי
חשד לרצח כפול: אב ובנו נורו למוות בכפר קאסם; בן 65 נפצע קשה
דוח: דאעש מגייס ילדים פליטים בירדן ובלבנון - תמורת כסף ומזון

קרנף נולד בספארי ברמת גן, 5 בפברואר 2017. שי בן נפתלי, מערכת וואלה! NEWS
הקרנף ה-29 שנולד בספארי מאז הקמתו. רמי/מערכת וואלה! NEWS, שי בן נפתלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully