וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסומות שנפסלו לשידור בסופרבול - ולא מהסיבות שאתם חושבים

5.2.2017 / 15:44

בדרך כלל הפרסומות שנפסלות לשידור בזמן משחק הסופרבול הן נועזות מדי, או סקסיסטיות - אולם השנה הפרסומות שנפסלו כללו ויטימנים, מקסיקנים וחומות ענק

פרסומות שנפסלו לשידור/מערכת

בסרטון - מקבץ פרסומות שנאסרו לשידור במשחק הסופרבול

שני מפרסמים הצליחו לגרוף תשומת לב וסיקור תקשורתי נרחב בימים האחרונים לקראת משחק הסופרבול שייערך הלילה – ולא בזכות הפרסומות אותן ישדרו במהלך המשחק, אלא בגלל הפרסומות שלא ישודרו. הפרסומות של החברות GNC ו- 84 LUMBER נפסלו לשידור מסיבות שונות לגמרי, אולם החברות שעומדות מאחוריהן הרוויחו בגדול בזכות הסיקור הנרחב שקיבלו.

בזמן שרוב הפרסומות שנפסלו בשנים האחרונות היו נועזות מדי, סקסיסטיות או הומופוביות, השנה המצב שונה. הפרסומת של חברת הויטמינים GNC נפסלה ע"י הנהלת הליגה לאחר שארגון השחקנים התלונן על המוסר הכפול שמאפשר לחברה לפרסם במהלך המשחק אולם אוסר על השחקנים עצמם לפרסם אותה בשל מעורבותה במספר מקרים של שימוש בחומרים אסורים ע"י שחקנים.

הפרסומת של GNC שנפסלה

לעומת זאת, הפרסומת של חברת מוצרי הבנייה 84 Lumberנפסלה על ידי רשת פוקס בשל "ענייני רגישות פוליטי" והדרך שבה היא הציגה מקסיקנים וחומות גדולות.

הפרסומת של Lumber 84 שנפסלה

בעוד שהמקרה של חברת הויטמינים נשמע תמים יחסית, הרי זה של חברת הבנייה כבר הוכרז כפעלול יחצנ"י זול שמטרתו למשוך תשומת לב. כך היה המקרה בפעמים רבות בעבר – כשחברת האינטרנט גו דדי, העוסקת באיחסון אתרים, הפכה את זה למומחיות ומדי שנה שיחררה פרסומות שידעה שייפסלו בכדי למשוך תשומת לב.

לכבוד כל אלה, קבלו את המיטב של הפרסומות שנפסלו במהלך השנים - מסקרלט ג'והנסון שותה דוה סטרים ועד בחורה שמלקקת נקניקיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully