וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: המלאכים שהצילו את האיל שנלכד באגם קפוא

5.2.2017 / 13:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא היום (ראשון) ללונדון, שם הוא צפוי להיפגש מחר לראשונה עם ראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי ועם שר החוץ בוריס ג'ונסון. מדובר בפגישתם הראשונה של נתניהו ומיי מאז נכנסה לתפקידה ביולי האחרון, בעקבות התפטרותו של ראש הממשלה הקודם דייוויד קמרון. בראש סדר היום של הפגישה יעמדו סוגיות אזוריות – ובעיקר הסוגיה האיראנית, על רקע המתיחות הגוברת בין הממשל האמריקני החדש לטהראן סביב ניסוי הטילים הבליסטיים שביצעה בשבוע שעבר.

"אנחנו בפתחה של תקופה מדינית משמעותית עבור מדינת ישראל", אמר נתניהו הבוקר בפתח ישיבת הממשלה. "אחר הצהריים אני אצא לבריטניה כדי להיפגש עם ראש ממשלת בריטניה, תרזה מיי, ושר החוץ של בריטניה, בוריס ג'ונסון. אני אדון עמם בהידוק הקשרים המדיניים, הביטחוניים, הכלכליים והטכנולוגיים בין בריטניה וישראל, כולל הידוק שיתוף הפעולה בתחום הסייבר.

בית המשפט הפדרלי לערעורים בארצות הברית הודיע היום כי דחה את בקשת משרד המשפטים במדינה לבטל באופן מידי את הקפאת צו ההגירה של הנשיא טראמפ. עם זאת, הליך הערעור נגד החלטת השופט בוושינגטון להקפיא את הצו יימשך.

כתב אישום הוגש נגד שלושה צעירים תושבי הכפר דיר אבו משעל בגין הצתה שהובילה לשריפת היישוב חלמיש שבבנימין בנובמבר. בכתב האישום לא הוזכר מניע לאומני למעשיהם.

בשבדיה שני מטיילים שנתקלו באיל קורא שנפל לתוך אגם קפוא החליטו להתגייס לעזרתו. האיל לא הצליח לצא מהמים או לשבור את הקרח שסביבו. השניים שברו עבורו נתיב יציאה וסייעו לו להגיע לחוף מבטחים.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה ותחול עלייה במידות החום. מחר – דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully