וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגד כוח המשיכה: האם תצליחו לגלות מה לא בסדר בתמונות האלה?

7.2.2017 / 8:47

2 תמונות העסיקו את הגולשים השבוע: תמונה אחת של איש מרחף מעל הקרקע ואחרת של תייר שמאחוריו 2 מטיילים שהולכים על הקיר. האם תצליחו לזהות מה עומד מאחורי התמונות המבלבלות?

תמונות שצריך להתבונן בהן פעמיים כדי להבין מה רואים בהן/YOUTUBE

בסרטון – עוד תמונות שמצריכות מבט נוסף כדי להבין מה קורה בהן

זוכרים את התמונה של הבחורה עם 3 הרגליים שגילינו למעשה שאחת מהן היא כד? ובכן, לפני כשבועיים שברנו את הראש על זה ועכשיו צצו להן ברשת 2 תמונות נוספות ששוב מנסות לתעתע בנו, אבל הפעם אנחנו לא ניתן להן. באחת נראה אדם מתדלק את רכבו כשנראה שהוא מרחף מעל הקרקע. התמונה הביזארית פורסמה ברדיט עי" המשתמש Favre4Evre וגררה אחריה מאות תגובות של גולשים מבולבלים. לפני שנגלה לכם מה עומד מאחוריה - ניתן לכם לנסות להבין בעצמכם.

האיש הזה מרחף מעל הרצפה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבנתם? טוב, אז למעשה הצל השחור שנמצא מתחת לרגליו הוא לא באמת צל אלא כתם שמן שדלף ממשאבת בנזין סמוכה. רואים את זה? המתדלק עומד בין הרכב שלו לכתם הדלק השחור והדבר יוצר אשליה שהוא בעצם עומד מעל הכתם.

מי שהביא לחיינו את התמונה המסקרנת הזאת, בחור מוויסקונסין הרחוקה, סיפר שהוא צילם את התמונה לפני כשנה כדי ללעוג לבחור על הלבוש המצחיק שלו. כמובן שמאוחר יותר הוא הבין מה באמת מיוחד בתמונה שלו והעדיף להעביר את תשומת הלב של הצופים אליה.

עכשיו, כשאתם מנוסים ומלומדים, האם תצליחו להבין מה לא בסדר בתמונה הבאה?

עוד באותו נושא

לבחורה הזאת יש 3 רגליים - ואף אחד לא מצליח להבין איך זה הגיוני

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכאורה מדובר בתמונה רגילה לגמרי מטיול בחומה הסינית. בתמונה נראה בחור נשען על החומה כשמאחוריו נוף מרהיב. אולם, אם תביטו היטב בתמונה תוכלו לראות שמאחוריו, אי שם בהמשך המסלול, צועדים 2 מטיילים נוספים ב-90 מעלות לתייר שבתמונה. אז לא, אין להם יכולת על טבעית ללכת על קירות: הם אלה שהולכים על הקרקע, והתייר שלנו הוא זה שמנסה לעבוד עלינו ובעצם נשען על הרצפה. כך בעצם התמונה צולמה במקור:

אההה...

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם התמונה הזאת שותפה ברדיט ע"י היוזר TheGrisGrisMan וצברה 175 אלף צפיות. גם אם לא הצלחתם לזהות את "הטעויות" לבד, אנחנו בטוחים שלהבא כבר תדעו לאיזה כיוון להסתכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully