וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדונלד ומלניה טראמפ יש מילת קוד לסקס: סודות הבית הלבן נחשפים

7.2.2017 / 6:52

השירות החשאי של ארה"ב השתמש במילת קוד שסימנה מתי הנשיא אובמה ואשתו נהנים מקצת "זמן אינטימי" בחדרם. האם דונלד ומלניה טראמפ ימשיכו במסורת?

אתר רשמי

בסרטון – דונלד ומלניה טראמפ רוקדים

השירות החשאי של ארה"ב, שתפקידו להגן על נשיא ארה"ב, משתמש במילות קוד שונות כדי לדעת מה מצבם של הנשיא והגברת הראשונה ולתקשר אחד עם השני מבלי לציין שמות, מיקום או מצב. בזמן ממשל אובמה, הנשיא היה מכונה "רנגייד" והגברת הראשונה, מישל, בשם "רנסנס". כשהשניים רצו זמן אינטימי, הסוכנים השתמשו במילות הקוד "הבעיה הבוסנית", כך שאם אנשי השירות החשאי היו צריכים לשוחח עם אחד מהשניים, זה היה נשמע פחות או יותר ככה: "לא ניתן להפריע כעת לרנסנס. היא ורנגייד דנים בבעיה הבוסנית".

כעת, כשהזוג אובמה פינו את ביתם הנשיאותי לטובת דונלד ומלינה, עולה השאלה - האם הם ישמרו על מילות הקוד הנוכחיות בכל פעם שהזוג ירצה קצת פרטיות? או שאולי מאחר שמלניה נולדה בסלובניה הם ישנו אותן ל"הבעיה הסלובנית"? מה שבטוח, לאור העובדה שטראמפ זוכה להמון ביקורת שלילית מכל כיוון אפשרי בערך, הוא בוודאי יזדקק ללא מעט רגעי נחמה פרטיים עם אשתו.

מלניה ודונלד טראמפ רוקדים בנשף ההשבעה, וושינגטון, 20 ינואר 2017. סרטון אתר INQUIRER, אתר רשמי
גם להם מגיע פרטיות/אתר רשמי, סרטון אתר INQUIRER

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הסיבה לפרצוף האומלל של מלניה טראמפ נחשפת

לכתבה המלאה

סודות הבית הלבן

אנחנו לא יודעים ולא מתיימרים לדעת את כל סודות הבית הלבן, אחרת הן לא היו סודות. אולם, זה כבר ידוע שלבית הלבן יש גם מרכז קניות סודי תת קרקעי. כן, חוץ מחדר המצב התת קרקעי שם הנשיא ויועציו נפגשים בעת משבר, יש ממש מתחת לבית הלבן מיני קניון עם חנויות בגדים, חנות פרחים, נגריה ואפילו רופא שיניים.

עוד סוד - ידעתם שלטראפ יש כישורי ציור מעולים?

על כל הטוב הזה צריך טראמפ להודות לפרנקלין דלאנו רוזוולט, נשיאה ה-32 של ארה"ב. רוזוולט כיהן בין השנים 1933 ועד מותו ב-1945 והיה היחיד מנשיאי ארה"ב שנבחר לנשיאות ארבע פעמים ברציפות, מצב שגרר בעקבותיו את התיקון ה-22 לחוקת ארצות הברית. מאחר שהיה נכה והמשתמש בכיסא גלגלים, התאים רוזוולט את הבית הלבן לצרכיו ודאג שיהיה לו שם את כל מה שהוא צריך. הוא גם הפך את הבית לנגיש לנכים והיה זה שביסס את שמו באופן רשמי, כשחרט את השם "הבית הלבן -וושינגטון" על נייר המכתבים של המקום.

נשיא ארצות הברית אובמה וסגן הנשיא ג'ו ביידן מקבלים עדכון על חיסול אוסמה בן לאדן, 2011. הבית הלבן, אתר רשמי
ליד חדר המצב התת קרקעי תמצאו גם קניון/אתר רשמי, הבית הלבן

עוד סוד שנחשף עם השנים ובוודאי הלחיץ מאוד את הזוג טראמפ בימי המעבר הלחוצים לבית הלבן, הוא שניתנו להם רק 12 שעות לעבור דירה. על פי חוקי המעבר לבית הלבן - המעבר חייב להסתיים תוך 12 שעות בלבד. הוא מתחיל בשעות הצהריים, אז מעבירים הסבלים את כל הארגזים והריהוט הנדרש, ואז נותר לזוג טראמפ כמה שעות אחרונות לנקות, לפרוק הכול, לסדר רהיטים וחפצים אישיים ולהפוך את המקום לביתם החדש. אנחנו בטוחים שכיאה למעמדם הם השתמשו בכוח עזר שסייע להם לתקתק את הכול בזמן.

נשיא ארצות הברית (1933-1945) פרנקלין ד. רוזוולט. AP, AP
נשיא ארה"ב פרנקלין ד.רוזוולט/AP, AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully