וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחן הזה יחשוף איזה שינוי יקרה לכם בשנה הקרובה

3.2.2017 / 6:19

הסינים מציינים בימים אלא את כניסתה של שנת התרנגול, שלפי האסטרולוגים שם צפייה להיות מלאה באקשן. רוצים לדעת מה יקרה לכם השנה? מבחן כתמי הדיו ינסה לנבא

Chineseisable

בסרטון - מצעד לכבוד השנה הסינית החדשה, בהונג קונג

אם לא הספקתם לחגוג כמו שצריך את השנה החדשה ב-1 בינואר אז הסינים החליטו לתת לכם הזדמנות נוספת – ב-28 בינואר נכנסה השנה הסינית החדשה, "שנת התרנגול", שזה חדשות מצוינות לכל מי שאוהב הפתעות. לפי האסטרולוגיה הסינית, שנת התרנגול צפויה להיות פרועה וכמו התרנגול עצמו, השנה הזו תהייה שנה מעוררת.

באסטרולוגיה הסינית, כל שנה מזוהה עם חיה, אולם גם עם חמישה אלמנטים: עץ, אש, אדמה, מתכת (זהב) ומים. שנת 2017 מוגדרת כשנת תרנגול האש מה שיעניק לחודשים הקרובים אנרגיה של אמינות, עם חשיבות לשמירה על זמנים ואחריות בעבודה - לכן עליכם להיות מוכנים שהשנה הקרובה תהייה מפוקסת על העבודה.

עוד בנושא
צרות לטראמפ ו"מלחמה חמה": התחזיות של נוסטרדמוס ל-2017
נבואה חדשה: כדור הארץ יושמד באוקטובר 2017 - והעשירים כבר בונים לעצמם בונקרים

תרנגול על כיסאות. ShutterStock
אתם מוכנים לשנת התרנגול? צילום: ShutterStock)/ShutterStock

כשהוא לבדו, סימן התרנגול מקושר לאופטימיות, ביטחון ופרקטיות. האסטרולוגית הסינית לורה לו אמרה לאתר Refinery29 ששנות תרנגול אף פעם לא משעממות והן מלאות באקשן. התרנגול הוא טוב למי שמתמקד בעבודה קשה ונצמד לתוכנית. עם הידע הזה - חשוב השנה להיות מאורגנים ויעילים.

אם אתם עובדים בתקשורת, יחסי ציבור, עיתונות או כתיבה תיירותית – שנת התרנגול היא השנה שלכם. עליכם להיות מוכנים להתקדם בעבודה, להיות מעורבים בה יותר (אם אתם עצמאיים, עליכם להיות מאוד מפוקסים ובשליטה כי יתכנו הזדמנויות עסקיות טובות). הלקח הכללי שיש להסיק לקראת השנה הקרובה היא שבלי עבודה קשה לא קוצרים פירות. לכן עליכם להיות מאורגנים ולעבוד קשה וזה ישתלם לכם כלכלית – מאוד.

נמאס לכם לחכות ורוצים לדעת כבר עכשיו מה צפוי לכם השנה? המבחן הקצר הזה יגלה לכם

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully