וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת תשע נהרגה בפגע וברח במזרח ירושלים: "אשמת העירייה"

30.1.2017 / 23:22

הרשויות בג'בל מוכבר החליטו להשבית את הלימודים בעקבות מות נדא ג'מיל ג'עאביס בת ה-9 בתאונת פגע וברח. "בראש סיבותיה של התאונה נמצאת החסימה הגזענית בכניסה, והרשלנות המכוונת". המשטרה מחפשת אחר הנהג הפוגע

נדא ג'מיל ג'עביס, נהרגה בתאונת פגע וברח בג'באל מוכבר, 30 בינואר 2017. פייסבוק, צילום מסך
נהרגה בתאונת פגע וברח. נדא בת התשע/צילום מסך, פייסבוק

ילדה בת תשע, תושבת ג'בל מוכבר, נהרגה היום (שני) בתאונת פגע וברח בג'בל מוכבר שבירושלים. כוחות מד"א שהגיעו למקום מצאו את הילדה מוטלת על הכביש, וניסו לבצע בה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה. על פי החשד, הילדה, נדא ג'מיל ג'עאביס, נפגעה על ידי משאית. כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בחקירת נסיבות האירוע, ופועלים לאיתור הנהג והרכב.

בעקבות האירוע הכריזה הוועדה העליונה של בתי הספר בג'בל מוכבר על יום אבל ושביתה בבתי הספר של השכונה. הוועדה האשימה בתאונה את התנהלות העירייה, ומסרה כי "בראש סיבותיה של התאונה נמצאת החסימה הגזענית בכניסה הראשית לג'בל והרשלנות המכוונת ברחובות ובבתי הספר".

עוד נמסר כי הסעות לתלמידים לא מסופקות כפי שדורש החוק, וכי "העירייה התחילה את העבודות בכביש המקשר להתנחלויות באזור, בעלות כספית גבוהה שמספיקה לתיקון כל כבישי גבל מוכבר".

חובש בכיר במד"א יעקב תמם שהגיע לזירה סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו ילדה בת תשע כשהיא סובלת מפגיעות קשות בכל חלקי גופה. ניסינו להציל את חייה, אך היא הייתה עם פגיעה קשה וללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאצלנו לקבוע את מותה במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully