וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 10 גולש מעל כריש - התמונה שמעוררת מחלוקת ברשת

31.1.2017 / 6:59

הגולשים חלוקים בדעתם לגבי תמונה סופר נדירה של ילד בן 10 גולש מעל כריש לבן עצום ומפספס אותו בס"מ בודדים, כשחלק טוענים שהתמונה מזויפת ושהכריש הוא בעצם גולש נוסף שצלל מתחת לגל. מה אתם אומרים?

הגולש האוסטרלי מיק פנינג הותקף על ידי כריש במהלך תחרות בדרום אפריקה, יולי 2015/רויטרס

בסרטון - כריש תוקף את אלוף העולם בגלישת גלים

אם התמונה הזאת אמיתית, אנחנו כבר מכתירים אותה לתמונת השנה, מידיעה שאין שום סיכוי שתמונה אחרת תצליח להתעלות עליה. בתמונה שהפכה לויראלית, נראה ילד בן 10 גולש על גל, במרחק של כמה ס"מ בודדים מכריש לבן עצום ששוחה הפוך מתחת לגל. עדן חסון (השם שלו רק נשמע ישראלי) הוא הילד בר המזל שיצא לגלוש בחוף סמוראי שבניו סאות' ויילס שבאוסטרליה בשלישי אחה"צ, וממש עבר מעל הכריש בדרך החוצה אל החוף. הילד לא הבחין בכריש והגיע אל החוף בבטחה, כשרק לאחר מכן נודע לו שאביו עמד על סלע בחוף וצילם את הרגע הדרמטי הזה.

"מזל שלא ראיתי אותו. אם הייתי על הגל והייתי רואה את זה, בטוח הייתי נבהל ונופל. ממש מזל שלא נפלתי", סיפר הילד בתכנית הבוקר "היום". האב הנרגש, שלקח לו גם קצת זמן להבין מהי הדמות הכהה שמופיעה בתמונה שלו, פרסם את התמונה בפייסבוק וזכה למאות שיתופים ותגובות מאנשים נלהבים. אבל כמו בכל תמונה ויראלית, גם לזו לא כולם האמינו.

ילד בן 10 גולש על כריש לבן. וואלה, צילום מסך
ילד בן 10 גולש מעל כריש לבן. אמיתי?/צילום מסך, וואלה

עוד בנושא:

רבים חושבים שהתמונה והסיפור מזויפים, ושמי שנראה מתחת לגל הוא לא כריש אלא למעשה גולש נוסף שצלל מתחת לגל עם הגלשן שלו. "זה מצחיק שקיבלת זמן מסך בזכות הזיוף הזה. ברור לכל גולש שמתחת למים נמצא גולש נוסף", כתב אחד ואחר הוסיף: "זו צלילת ברווז של גולש מתחת לגל ולא כריש. זה מאוד דומה אבל זה חסר כל היגיון". הגולשים (ברשת, לא במים) ציינו שלא סביר שכריש לבן בגודל הזה ישחה במהופך כשפיו לכיוון השמים. רוב הכרישים בדרך כלל נמצאים בחוסר תנועה (מצב טבעי של שיתוק), כשהם נמצאים במהופך.

ילד בן 10 גולש על כריש לבן. וואלה, צילום מסך
ואולי זה בכלל אחד הגולשים צולל מתחת לגל?/צילום מסך, וואלה

אבא של עדן, גולש וסוכן נדל"ן מנלסון ביי בשם כריס חסון, תקף בנחישות את הטענות ואמר שארבעת הגולשים שהיו באותו זמן במים יכולים לאשר שהתמונה לא זויפה ושזה בוודאות כריש. מאמינים עכשיו?

ילד בן 10 גולש על כריש לבן. וואלה, צילום מסך
אם זה אמיתי - אז וואו!/צילום מסך, וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully