וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמרה במצבו של מנהיג הזרם החרדי ליטאי; אושפז בשל זיהום

29.1.2017 / 13:15

הרב אהרון לייב שטיינמן הובהל לבית החולים מעייני הישועה בבני ברק בשל מצוקה נשימתית. מאז, עורכים הרופאים לרב בן ה-103 סדרה של בדיקות בניסיון למצוא את מקור הזיהום

הרב שטיינמן לומד תורה. באדיבות כיכר השבת, אתר רשמי
הרב שטיינמן/אתר רשמי, באדיבות כיכר השבת

מנהיג הזרם החרדי ליטאי הרב אהרון לייב שטיינמן אושפז אמש ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים מעייני הישועה שבבני ברק בשל זיהום. "צוות הרופאים הבכיר מבצעים בדיקות למציאת מקור זיהום שנמצא אצל הרב, מצבו של הרב יציב", נמסר הבוקר (ראשון) מבית החולים, בעניינו של הרב בן ה-103.

מביתו נמסר כי אשפוזו הוא בשל "מצוקה נשימתית חריפה ממנה סובל בשעות האחרונות" ובנוסף כי על האשפוז "הוחלט בהתייעצות עם רופאו האישי פרופסור אברהם וינברגר באופן דחוף". הרב שוחרר בתחילת החודש מבית החולים לאחר אשפוז שנמשך עשרה ימים.

באשפוזו הקודם, רבים במגזר החרדי עקבו בדאגה רבה אחר מצבו הבריאותי ובמשך ימים קראו רבנים בכירים בהנהגה החרדית להתפלל לרפואתו, וברחבי הארץ והעולם ערכו לרפואתו תפילות רבות. גם כלי התקשורת החרדיים סיקרו בהרחבה את אשפוזו ובסביבתו של הרב הפיצו לתקשורת עדכונים על מצבו הרפואי.

הרב שטיינמן כיהן בעבר כראש ישיבת פוניבז' לצעירים ומסוף המאה ה-20 הוא עומד בראש כולל פוניבז' ובראשות הישיבות "גאון יעקב" ו"אורחות תורה". מאז פטירת הרב יוסף שלום אלישיב הוא נחשב למנהיג הבולט של הציבור החרדי-ליטאי, ומשמש הסמכות הרוחנית העליונה של מפלגת יהדות התורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully