וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה איש חסד גדול": באריאל המומים ממות נהג האוטובוס בתאונה

27.1.2017 / 16:02

קרוביו של אבישי קראווני, שנהרג בהידרדרות האוטובוס בבנימין, סיפרו כי "אבידה לקהילה ולעיר". הוא הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים, והלווייתו נערכה בצהריים בעיר. בתאונה נהרג גם אופיר רחמנוב, בן 23 מירושלים ועוד שבעה נפצעו

צילום: ניב אהרונסון

קרוביו של אבישי קראווני, נהג האוטובוס שנהרג הלילה (שישי) כשהידרדר לתהום בדרך ממעלה לבונה לאריאל, סיפרו הבוקר בכאב רב כי היה חלק בלתי נפרד מהקהילה בעיר אריאל שבה התגורר ב-11 השנים האחרונות. "אני לא יודע מאיפה להתחיל, הוא פשוט היה איש חסד גדול. מדובר במשפחה שמעורבת פה בקהילה, תורמת מזמנה ומרצה", סיפר שי עמיחי, חברו הקרוב. "אצלם, קודם כל הדאגה לאחר - ואחר כך הדאגה לעצמם. הוא איש שיחה שיודע להפיח בכל סביבתו רוח חיים ומעלה חיוך על פניהם בכל מצב ובכל סיטואציה. פשוט אבדה גדולה לקהילה ולעיר אריאל".

מלבד קראווני נהרג בתאונה גם אופיר רחמנוב, בן 23 מירושלים. שניהם הובאו למנוחות היום בעריהם. שתי נוסעות נפצעו באורח קשה וארבעה נוספים נפצעו באורח בינוני וקל. האוטובוס, קו 462, החליק באחד מעיקולי כביש 60 שבקרבת מעלה לבונה. האוטובוס, הממוגן מירי, פגע בגדר הפרדה בשולי הכביש, פרץ אותה והידרדר לתהום בעומק 70 מטרים. חקירת התאונה נמשכת.

חילוץ הפצועים בהידרדרות האוטובוס לתהום במעלה לבונה, 27 בינואר 2017. הלל מאיר/TPS, תצפית TPS
האוטובוס שבו נהג קרוואני/תצפית TPS, הלל מאיר/TPS

הרב אבנר בן יוסף, רב קהילת שבות אריאל שבה היה קראווני חבר, סיפר כי הוא היה "איש משפחה שדאג מאוד למשפחתו שלו". "מדובר באדם שאהוב על הקהילה, ובכלל, המשפחה תורמת הרבה באריאל. מדובר בחסרון גדול למשפחתו, לקהילה ולעיר", אמר.

גם ראש עיריית אריאל, אלי שבירו, ספד בכאב: "העיר אריאל כולה עם משפחת קראווני, שאיבדה את האב, אבישי, נהג האוטובוס שהידרדר לתהום. אבישי, בן 37 נשוי לעידית ואב מסור לחמישה ילדים, היה איש משפחה למופת. אדם מאיר פנים אשר תורם מזמנו וממרצו לקהילה. יהי זכרו ברוך".

קראווני תמיד עבד כנהג אוטובוס בחברות שונות ובשלוש השנים האחרונות היה נהג של אגד תעבורה. לו ולאשתו יש חמישה ילדים, שהגדול שבהם חגג לא מזמן בר מצווה. הלווייתו נערכה היום ב-13:00 בצהריים בבית העלמין באריאל.

(עדכון ראשון: 11:03)

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
נפגעים בהידרדרות אוטובוס לתהום בבנימין, 27 בינואר 2017. הלל מאיר/TPS, תצפית TPS
זירת התאונה, הלילה/תצפית TPS, הלל מאיר/TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully