וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלניה טראמפ מעוררת דאגה בגלל הפרצוף שלה בטקס ההשבעה

26.1.2017 / 12:59

פרצופה האומלל של הגברת הראשונה בטקס ההשבעה של דונלד טראמפ עשה את שלו, וברשת כבר רץ קמפיין שקורה "לשחרר את מלניה" ויש אינספור ספקולציות על מה שעבר בראשה באותם רגעים מביכים

מלניה בטקס ההשבעה של הנשיא דונלד טראמפ/רויטרס

בסרטון - ככה זה נראה בשידור חי

לעמוד ליד בעלך כשמשביעים אותו לנשיאות ארה"ב זה כנראה לא משהו שמלניה חשבה בצעירותה שיקרה לה, והנה היא נאלצת בעל כורחה להיות הגברת הראשונה ולשמור על גינונים של ליידי בזמן שכל העולם בוחן כל פיפס שלה. מלבד הנאום המביך והידוע לשמצה מוועידת המפלגה הרפובליקנית (המועתק מהגברת הראשונה לשעבר, מישל אובמה), הצליחה מלניה לשמור על פרופיל נמוך ואפילו לעשות כמה בחירות נכונות, כמו השמלה המחמיאה של המעצב ראלף לורן שלבשה לטקס ההשבעה של בעלה. לצערה, מעידה קטנה בטקס שיבשה לחלוטין את דעת הקהל עליה ופתחה בקמפיין הקורא לשחרר אותה לחופשי.

בקטע קצר שהפך לסופר ויראלי בימים האחרונים נראית מלניה כשהיא משנה את הבעת הפנים שלה, כשרגע אחד היא מחייכת חיוך רחב לבעלה הנשיא ומיד כשהוא מפנה את ראשו, פניה הופכים רציניים וקודרים. מה ציפית, מלניה, שלא נשים לב? פרצופה האומלל של מלניה, או ליתר דיוק שינוי מצב הרוח הקיצוני שלה מאחורי גבו של בעלה, העלה חששות למצבה הנפשי של הגברת הראשונה, כשמשתמשי טוויטר בארצות הברית יצאו בקריאה "לשחרר את מלניה", ממה שזה לא יהיה. הדאגה למלניה מתורגמת ברשת לממים ותגובות מצחיקות, כי מה באמת חשבתם שיקרה? שנביע דאגה אמיתית?

מצמצי פעמיים אם את רוצה שנשחרר אותך

עוד באותו נושא

בעירום מלא: התמונות החושפניות של מלניה טראמפ

לכתבה המלאה

באותו בוקר נפגשו השניים עם ברק ומישל אובמה. הבחירה המפוקפקת של דונלד טראמפ לגשת ולברך לשלום את הזוג הראשון היוצא ולהשאיר את אשתו מאחור היה אות האזהרה הראשון שמשהו שם לב בסדר.

מלניה העניקה למישל במתנה קופסת טיפאני כחולה עטופה בסרט, ומכייון שלא זכינו לראות אותה נפתחת ברשת כבר הגיעו למסקנה מה נמצא בתוכה.

ואיך אפשר בלי השוואות

למה פניך נפולות?

#לשחרראתמלניה

האשטאג #לשחרראתמלניה צבר תאוצה בטוויטר, לצד קריאות נרגשות של גולשים למלניה כמו: "מצמצי פעמיים אם את רוצה שנציל אותך", "מצמצי פעמיים אם הוא מחזיק אותך בשבי", "אישה מסכנה, שמישהו יציל אותה כבר" ו"תגידי לנו מה הוא עשה לך?". לצד הביקורות, היו גם כמה "אנשים רציניים" שטענו ששינוי הבעת הפנים הדרמטית של מלינה היא תגובה רגשית ללחץ שהייתה נתונה בו, הרי זה הגיוני שהיא תהיה לחוצה במעמד שכזה. הם גם הביאו הוכחות לרגעים מאושרים שלה לצד טראמפ, כדי להרגיע את תומכי הקמפיין. "#לשחרראתמלניה מכל האנשים שפתחו בקמפיין הזה", צייצה אחת בתגובה, "גם אני לפעמים נראית עצובה או כועסת כשאני לא. זה רק המבט שלה. היא בסדר גמור". אחר הוסיף: "אולי פשוט נשחרר את מלניה מהחטטנות שלנו לגבי הבחירות שלה. אנחנו לא באמת מכירים אותה".

היא דווקא נראית מאושרת

ואם היא בעצמה אומרת, מי אנחנו שנתווכח?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully