וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן יציג עמדתו לגבי משתמשי קנאביס: 5 דברים שצריך לדעת היום

26.1.2017 / 7:00

השר לביטחון הפנים יכנס מסיבת עיתונאים שבה יציג החלטתו בנושא למדיניות האכיפה בנושא. שנה עברה מאז נרצחה הצעירה שלומית קריגמן בפיגוע דקירה בבנימין. מזג האוויר יתקרר ויחל לרדת גשם ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

גלעד ארדן יציג החלטתו בסוגיית הקנאביס

גידולי קנאביס בישראל בעין עירון, דצמבר 2015. יותם רונן
בדרך לאי-הפללה?/יותם רונן

אתם צריכים שהיום יציג השר לביטחון הפנים גלעד ארדן את החלטתו באשר לסוגית מדיניות האכיפה כלפי משתמשי קנאביס. זאת, לאחר שקיבל לידיו את ממצאי הצוות שבחן את המדיניות הקיימת. במסיבת עיתונאים צפוי ארדן לענות אם הוא מקבל את חוות הדעת הרשמית של משרד המשפטים, שפורסמה מוקדם יותר השבוע בוואלה! NEWS, שתומכת באי הפללת צרכני סמים קלים לשימוש עצמי.

שנה למותה של שלומית קריגמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שנה להירצחה. קריגמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום לפני שנה נרצחה הצעירה שלומית קריגמן בת ה-24 בפיגוע דקירה בבית חורון שבבנימין. הפיגוע אירע כאשר שני מחבלים נכנסו למכולת בהתנחלות ותקפו שתי נשים – קריגמן שנפצעה אנוש ואישה נוספת בת 58 שנפצעה בינוני. שני המחבלים מקלנדיה חוסלו על ידי איש ביטחון שהיה במקום. במהלך הלילה מתה קריגמן מפצעיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

התקררות ניכרת

גשם בתל אביב, 27 בדצמבר 2016. ראובן קסטרו
הגשם חוזר/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שהיום יתחיל סוף שבוע גשום וקר במיוחד. במהלך היום תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות וכן ייתכן גשם מקומי קל, בעיקר בדרום. אחרי הצהריים יחל לרדת גשם בצפון הארץ. לקראת הלילה הגשם יתחזק ויתפשט עד צפון הנגב כשהוא מלווה ברוחות ערות וסופות רעמים.

פתיחת שנה עם עמותת איל"ן

רעיית נשיא המדינה נחמה ריבלין בפתיחת המוזיאון הערבי לאמנות עכשווית סכנין, 17 ביוני 2015. ערן גילווארג
תארח את האירוע בבית הנשיא. נחמה ריבלין/ערן גילווארג

אתם צריכים לדעת שהיום ייערך אירוע פתיחת שנת העבודה של עמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) בבית הנשיא שבירושלים. את האירוע תאחר רעיית נשיא המדינה נחמה ריבלין. האירוע ייערך בסימן הצדעה לספורטאי איל"ן שחזרו מהמשחקים האולימפיים בריו שבברזיל ולעידוד דור העתיד. במהלך האירוע יישאו דברים רעיית הנשיא ריבלין, ענבל פיזרו, זוכת תשע מדליות פראלימפיות, הספורטאי הצעיר רום לי בן ה-13, יו"ר הנהלת איל"ן רו"ח אהוד רצאבי ויו"ר קשרי הקהילה באיל"ן גדעון תדמור. את האירוע ילוו בקטעי שירה טליה חדד, חניכת איל"ן בת 11 יחד עם העובדת הסוציאלית המלווה אותה מלי ברקוביץ.

יום אוסטרליה

קנגרו עם גור. ShutterStock
מזל טוב!/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים באוסטרליה את החג הלאומי הרשמי "יום אוסטרליה". התאריך מציין את היום שבו הגיע הצי הבריטי הראשון למפרץ סידני קוב בשנת 1788, הניף דגל את דגל בריטניה והכריז על ריבונות בריטית על חופה המזרחי של אוסטרליה. במהלך היום, שהוא יום שבתון, יש אירועים וחגיגות ברחבי היבשת, בהם תחרויות, מסיבות ומופעים. כמו כן, מוענקים פרסים לאישי ציבור על פועלם והנשיא נושא נאום מיוחד. עם זאת, יש מי שסולד מהחג וטוען כי הוא מסמל את "הכיבוש הבריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully