וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | צפו: כלב הציל את חברו הטוב מטביעה

25.1.2017 / 14:55

כלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם, אבל גם של כלבים אחרים מסתבר. שני כלבים ששיחקו ליד נהר בארגנטינה מצאו את עצמם בסיטואציה מסוכנת. איך זה הסתיים? צפו בסרטון. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

צפו: כלב הציל את חברו הטוב מטביעה/סיפור בדקה

אם אתם חובבי כלבים, הסיפור הזה הוא בשבילכם. מסתבר שלא רק לאדם: גם בינם לבין עצמם כלבים יודעים להראות חברות ונאמנות אין קץ. כמו כלב אחד מקורדובה בארגנטינה, למשל, שהציל את חברו הטוב מטביעה. השניים שיחקו ליד נהר גועש, כשהכלב השחור הצליח לתפוס את המקל לפני חברו, מסוג גולדן רטריוור, אך החליק על סלע רטוב ונפל למים. למרות שהוא נסחף בזרם הגועש ולעתים צלל מתחת לפני המים, הכלב העקשן סירב לעזוב את המקל אותו הרוויח ביושר.

לשמחתו, חברו הטוב בא לעזרתו. הכלב הלבן שעמד על שפת הנהר אחז במקל בפיו של חברו והצליח למשות את שניהם מהמים בבטחה. חברו השחור מצדו, גמל לו בכך שעזב את המקל והתפנה להתנער מהמים ששטפו אותו. בעליהם של שני הכלבים אמר כי הם מכירים את האזור היטב ומשחקים בו לעתים קרובות וכי הם לא נפגעו במהלך המשחק שנראה לעתים מסוכן. לנו זה נראה פחות כמו מעשה גבורה, ויותר כמו רצון ממש עז של הגולדן רטריוור להשיג את המקל בכל מחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully