וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: בת הארבע ששרה עם אביה כבשה את הרשת

25.1.2017 / 14:58

מיליוני גולשים לא טועים: קלייר ריאן הקטנה מיוטה כבשה לבבות ברחבי העולם עם דואט מרגש שביצעה עם אביה לשיר "You Got a Friend in Me" מתוך הסרט המצויר "צעצוע של סיפור". צפו בביצוע. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

מיליוני גולשים ברחבי העולם כבר הספיקו להתאהב בסנסציית היוטיוב בת הארבע קלייר ריאן מיוטה שבארצות הברית. ריאן הקטנה היא כוכבת של כמה סרטונים בהם היא מדגימה את כישרון השירה שלה יחד עם אביה דייב קרוסבי, בן ה-28. הלהיט האחרון של השניים "You Got a Friend in Me" מתוך הסרט המצויר "צעצוע של סיפור", זכה כצפוי למיליוני צפיות בתוך ימים ספורים בלבד. לא מכירים אותה עדיין? צפו בסרטון.

דייב, אביה של קלייר, סיפר לאחר מכן לכלי תקשורת מקומי כי חשב על הרעיון לסרטון כשבתו החלה לזמר בפני אנשים זרים בתחנת דלק מקומית. הצופים הנלהבים החלו לשלוף את מכשירי הסמארטפון שלהם כדי לצלם את ההופעה המרגשת, ודייב חשב שמדובר בסרטון שגולשים רבים ירצו לצפות בו, ואולי כדאי להפיק אותו בעצמו. תחת ערוץ היוטיוב בשם "Claire and the Crosbys" הוא כבר העלה שלל סרטונים של הכוכבת הקטנה שרה שירים להנאתה בקליפים מושקעים. דייב סיפר עוד כי בשבילו, מדובר בעיקר בזמן איכות עם הבת שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully