וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | בן 70 שדד בנק, נתפס ואמר לשוטרים: "רציתי לברוח מאשתי"

24.1.2017 / 15:13

לורנס ריפל ניגש לפקידת בנק בקנזס סיטי, איים עליה שיש ברשותו אקדח ודרש כסף מזומן. אלא שבמקום לקחת את הכסף ולברוח, הוא המתין לשוטרים שיגיעו למקום. מדוע הוא עשה את זה? סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

בתחילת חודש ספטמבר השנה הגיש לורנס ריפל בן ה-70 פתק לפקידת בנק בקנזס סיטי, ובו דרש ממנה לתת לו מזומן בטענה שיש ברשותו אקדח. טכניקה די מוכרת לשוד בנק. ריפל לקח כמעט 3,000 דולרים, התיישב בלובי של הבנק ואמר לשומר: "אני הבחור שאתם מחפשים". כשהשוטרים הגיעו למקום הם עצרו אותו ללא כל התנגדות. זו כבר לא ממש טכניקה מוכרת לשוד בנק.

אז למה הוא עשה את זה? חוקרי ה-FBI שבחנו את המקרה המשונה, טענו כי מוקדם יותר באותו יום רב ריפל עם אשתו, ואף השאיר לה פתק בו כתב: "אני מעדיף לשבת בבית הסוהר, מאשר להיות בבית". כתב – וקיים. השבוע הוגש נגדו כתב אישום בגין שוד מזוין. הוא הודה במיוחס לו ועורכי דינו אפילו לא ביקשו לנסות להגיע להסדר טיעון עם התביעה. אם יורשע, הוא יכול לקבל עונש מאסר של עד 20 שנים בכלא. אשתו ליוותה אותו השבוע לבית המשפט אולם השניים סירבו להתייחס לפרשה. משהו אומר לנו שהוא יכול היה למצוא דרך טובה יותר לברוח מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully