וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדת העתידות ששכנעה אישה להפוך לזונה - ושילמה על כך בגדול

26.1.2017 / 6:52

"אשת מקצוע" ניצלה את מצבה המעורער של אחת מהלקוחות שלה כדי לדרדר אותה לעיסוק המפוקפק ולקחת את כל משכורתה. כעת, בבית המשפט, נאלצה לשלם פיצויים בסך 875 אלף דולר

ShutterStock

בסרטון – אולי היה עדיף לה לנסות לחזות את העתיד ככה

אלה מאיתנו שמאמינים בחוזי עתידות נוהגים לייחס לבעלי המקצוע המסתוריים כוחות על-אנושיים - כוחות, כך מתברר, שאותם אנשים בדיוק מסוגלים גם לנצל לרעה. כזה היה המקרה של מגדת עתידות אחת בטוקיו, שכעת תיאלץ לשלם על התכסיס המלוכלך שלה פיצויים בסכום של 875 אלף דולר פיצויים.

מדוע? ובכן, אישה יפנית אחת החלה לפקוד את מגדת העתידות המדוברת אי שם ב-2008. ב-2011, שוכנעה על ידה לעבור ולהתגורר בדירתה של "אשת המקצוע", אלא שכאן הסיפור נהיה מפחיד, כפי שהסביר זאת השופט סוטרו טומורו, שניהל את התיק: "מגדת העתידות גרמה לאישה לפחד ולחשוב שהיא חייבת לה כסף רב".


עוד בנושא:

הנערה הזו אנסה צעיר באיומי סכין ואילצה אותו לבצע בה מין אוראלי
"סליחה ששכבתי עם אבא שלך": ההתנצלויות המביכות ביותר שנכתבו על עוגות

מגדת עתידות עם כדור בדולח. ShutterStock
אל תאמינו לכל מילה שיוצאת להם מהפה/ShutterStock

למעשה, מגדת העתידות שכנעה את האישה שעליה להתחיל לעבוד בזנות על מנת לשלם את כל החובות, וזה בדיוק מה שקרה בין 2011 ו-2013. במהלך התקופה הזו, האישה הרוויחה כ-90 מיליון ין (כ-800 אלף דולר), שהלכו, כמעט במלואם, למגדת העתידות.

האישה המסכנה תבעה בבית המשפט פיצויים בסך 100 מיליון ין, וקיבלה כמעט את כל מבוקשה. כנראה שמגדת העתידות לא ראתה את זה מגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully