וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מל סי לא פורשת מהספייס גירלז: "סתם צחקתי"

22.11.2000 / 11:18

בראיון טלוויזיה בבריטניה אמרה ספורטי ספייס שהיה לה יותר מזל מאז ש"עזבה" את הלהקה, ומיד תיקנה את עצמה; דובר מטעם הלהקה הכחיש שמועות על פרישה ואמר שזו היתה "התלוצצות" בלבד; בניגוד לאלבום החדש של הספייס שצולע במכירות, קריירת הסולו של מל סי ממשיכה להמריא

הספייס גירלז מכחישות שמועות עקשניות לפיהן מלאני סי עומדת לפרוש מהלהקה. ספורטי ספייס התארחה בתוכנית טלוויזיה בבריטניה לפני יומיים ואמרה שמאז ש"עזבה" את הלהקה היה לה יותר מזל. היא מייד תיקנה את עצמה וציינה כי התכוונה לכך שהחלה קריירת סולו, וכששמה לב כשהמראיין לא שמע את הערתה פלטה: "הו, אני שמחה שפיספסת את זה".

דובר מטעם הלהקה הכחיש שמל סי תפרוש מהספייס גירלז, ואמר שההערה לא פורשה כהלכה והיתה "התלוצצות" בלבד.

במהלך הראיון אמרה מל: "כשאני עם הספייס, זה כאילו יש לי יותר במה להתחשב, אתה יודע שיש לנו הרבה מעריצים ואני לא רוצה להגיד משהו שישפיע על הבנות האחרות. ממש קשה לשמור הכל בפנים, באמת שקשה".

ואז הוסיפה: "האמת, שהיה לי יותר מזל מאז עזבתי, ז'תומרת, מאז שהתחלתי לעשות את הדבר האישי שלי - הו, אני שמחה שפיספסת את זה".

בזמן שקריירת הסולו של מל סי מצליחה - ארבעה מהסינגלים שלה נכנסו לטופ טן הבריטי, ושניים מהם הגיעו למקום הראשון – יש כאלה בבריטניה שחושבים שהספייס גירלז מאבדות הרבה מיוקרתן אחרי ארבע שנים באור הזרקורים.

האלבום השלישי שלהן, "לנצח", שיצא לפני כשלושה שבועות, זכה לביקורות מעורבות, והודח מראש מצעד המכירות על ידי האלבום החדש של רביעיית הבנים האירית "ווסטלייף". בשבוע השני של האלבום במצעדים הוא כבר צנח מהמקום השני למקום ה-16.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully