וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השיחה עם טראמפ - נתניהו הבהיר לימין: "זה לא הזמן לשליפות מהמותן"

23.1.2017 / 17:55

ראש הממשלה התייחס בעקיפין לביקורת שהופנתה כלפיו עם דחיית הדיון בהחלת החוק הישראלי על מעלה אדומים. "זה לא זמן להפתעות, אלא לדיפלומטיה מושכלת בין ידידים", אמר בישיבת סיעת הליכוד. הוא הוסיף כי טראמפ "מאמין בשלום רק על ידי מו"מ ישיר"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: יוסי אלטר

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד כי שוחח במשך חצי שעה עם נשיא ארצות הברית הנכנס דונלד טראמפ לאחר השבעתו. "אני מייחס חשיבות גדולה לגידול האמון בינינו. אני מרגיש את הציפייה שמגיעה מרבים מאזרחי ישראל, שאחרי שמונה שנים שבהן עמדנו בלחצים אדירים בשורה של נושאים ובראשם איראן וההתיישבות, אני מברך על שינוי הגישה", אמר נתניהו בהתייחס לממשל אובמה היוצא.

"זה לא הזמן לשליפות מהמותן ולא הזמן להפתעות, אלא לדיפלומטיה אחראית ומושכלת בין ידידים שתחזק את שיתוף הפעולה בינינו ולכן, לטובת ביטחון ישראל ולטובת ההתיישבות אני מציע לכולם להניח בצד כל שיקול אחר ולתת לי להוביל את המהלכים", הוסיף נתניהו, בהמשך לביקורת שהופנתה כלפיו מהקואליציה על דחיית הדיון בהצעת החוק להחיל את החוק הישראלי על מעלה אדומים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה, 8 בינואר 2017. רויטרס
"גם טראמפ חושב שהסכם הגרעין רע". נתניהו/רויטרס

"הודיתי לטראמפ על תמיכתו הבלתי מסויגת במדינת ישראל. טראמפ מאמין ששלום יושג אך ורק באמצעות מו"מ ישיר. הוא ציין שיש לו מחויבות חסרת תקדים לביטחון ישראל ולמלחמה נגד הטרור של האסלאם הקיצוני", המשיך נתניהו.

כמו כן, ראש הממשלה התייחס להסכם הגרעין עם איראן ולנכונות של טראמפ לערוך בו שינויים. "הוא דיבר איתי באריכות על האיום שנשקף מאיראן. גם הוא חושב שהסכם הגרעין עם איראן הוא הסכם רע וזה גם מצלצל לכם מוכר", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully