וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הבריטי שספג כדורים כדי להגן על ארוסתו - נישא לה

22.1.2017 / 13:55

ביוני 2015 ביצע מחבל של דאעש טבח בנופשים בטוניסיה. מתיו ג'יימס זינק לפני אשתו לעתיד, וספג במקומה שלושה כדורים. השבוע, לאחר שיקום ממושך הם נישאו. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

ביוני 2015 טבח מחבל של ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) ב-38 בני אדם בחוף של עיירת נופש בתוניסיה. 30 מתוכם היו בריטים, ובהם גם בני הזוג מתיו ג'יימס וסארה וילסון, מאורסים טריים והורים לילדים. כשהמחבל החל לירות, קפץ מתיו לפני אשתו לעתיד, וספג במקומה שלושה כדורים בחזה, בבטן ובזרוע. הוא ביקש ממנה לברוח משם כדי לדאוג לילדים ולומר להם שהוא אוהב אותם, כי הוא עומד למות, אולם הגורל רצה אחרת - והוא שרד את הפגיעה הקשה. מתיו וסארה הצליחו לצאת מהיבשת ולחזור לביתם בחיים.

השבוע, כמעט שנתיים לאחר מכן, ובעוד שבבית המשפט נשמעות עדויותיהם המצמררות של בני משפחות הקורבנות, התחתנו מתיו וסארה בטקס מרגש בטירה עתיקה בדרום ויילס. מתיו עדיין סובל מפלאשבקים וכאבים משתקים ברגלו השמאלית בשל נזק עצבי שנגרם לו. הוא סובל מהתקפי חרדה, היה מובטל במשך חודשים רבים ואפילו שקל להתאבד, אולם למרות כל זה, מגדיר את עצמו כ"איש בר המזל ביותר בעולם". השיר שליווה אותם לאחר הטקס אגב, היה, כמה מתאים, "BulletProof" - חסין כדורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully