וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פמינאציות נגד נאצים": השלטים המקוריים בהפגנות נגד טראמפ

מיליונים ברחבי העולם מחו נגד הנשיא האמריקני. רבים מהם הניפו כרזות שהצליחו לבלוט בין אלפי השלטים. מהנערה שהכריזה "אני פוחדת" ועד המפגין שביקש להעביר מסר אופטימי: "טראמפ הוא וולדמורט, אבל אנחנו הארי פוטר". צפו בתמונות

מיליוני בני אדם גדשו אתמול (שבת) את הרחובות בעשרות ערים ברחבי ארצות הברית, וכן בערים נוספות מסביב לעולם. כולם הפגינו סולידריות עם כל מי שחש נפגע מההתבטאויות השנויות במחלוקת של מנהיג העולם החופשי - נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. נשים, להט"ב, מהגרים, כולם מחו נגד האיש שרק ביום שישי האחרון הושבע לתפקידו. רבים מהמוחים שאבו השראה ממילותיו של הנשיא והפכו אותן לשלטים בגנותו.

כרזות רבות בלטו בהפגנות ברחבי העולם בין כל היתר, חלק בזכות משחקי מילים: "להדיח" (באנגלית: Impeach) ודמותו של טראמפ מוצגת כאפרסק (Peach); המסר המזוהה עם קמפיין ברק אובמה ב-2008, Hope התחלף ב-Nope על דמותו של טראמפ. שלטים אחרים התמקדו בנשים: "אתה כל כך יהיר, אתה ודאי חושב שהצעדה הזו היא בגללך", ציטטה מפגינה את קרלי סימון; "לכל הילדות הצופות בשלט: אל תטילו ספק בכך שאתן בעלות ערך", נכתב על שלט אחר.

המחאות נגד טראמפ החלו כבר ביום שישי, במהלך טקס השבעתו לנשיאות. כמה קבוצות אקטיביסטים בבירה האמריקנית ניפצו שמשות של חנויות, הציתו כלי רכב והתעמתו עם כוחות המשטרה, שהגיבו נגדם בגז מדמיע ובתרסיס פלפל.

Nope במקום Hope/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully