וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן שלישי בתוך יממה: רוכב אופנוע נהרג בתאונה בכביש 4

התאונה, שבה פגע רכב באופנוע בסמוך למחלף מורשה, מצטרפת לשתי תאונות קטלניות הבוקר בדרום ובמרכז. מנתוני עמותת אור ירוק עולה כי מתחילת החודש נהרגו חמישה רוכבי אופנוע. "זה לא גורל, זה מחדל"

צילום: תיעוד מבצעי מד"א, עריכה: שניר דבוש

רוכב אופנוע בן 50 נהרג הערב (רביעי) מפגיעת כלי רכב בכביש 4 בסמוך למחלף מורשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום וביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו.

"מדובר בתאונה קשה. כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופנוע כשהוא שוכב במרכז הכביש וסובל מפגיעות קשות בכל חלקי גופו", סיפרו חובש בכיר ופרמדיק במד"א, סאייב טיבי ואוהד ביין. "המשכנו את פעולות ההחייאה שהתחילו כונני מד"א, אך בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

המקרה מצטרף לשתי תאונות קשות שאירעו מוקדם יותר היום, שבהן נהרגו שני בני אדם. בשעות הבוקר, נהרג נהג משאית כבן 40 בתאונה בכביש 443 בסמוך לצומת גמזו שבאזור בן שמן. הנהג איבד שליטה על כלי הרכב, סטה מהכביש לשטח מיוער בצד הדרך והתנגש בעצים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו.

עוד בוואלה! NEWS:
נהג משאית נהרג בתאונה ליד מודיעין; הולך רגל נהרג בקריית מלאכי
מאות בהלוויית השוטר שנהרג; אלמנתו: "אלוהים, עקרת לי את הנשמה"
ה-CIA אישר: "לאורי גלר יש יכולות על-טבעיות משכנעות"

רוכב אופנוע כבן 50 נהרג מפגיעת רכב בכביש 4, סמוך למחלף מורשה. מערכת וואלה! NEWS
""מדינת ישראל מפקירה את רוכבי האופנועים והקטנועים". זירת התאונה, הערב/מערכת וואלה! NEWS

זמן קצר לאחר מכן נהרג הולך רגל כבן 50 בכביש 40 בסמוך לצומת ראם שבאזור קריית מלאכי. חובשים ופרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו בזירה. הפרמדיק אריאל פלאוט סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע, ראינו על הכביש גבר כבן 50 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר". לדבריו, "במרחק של כעשרה מטרים עמד רכב עם מעיכה בחלקו הקדמי, לצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע במקום את מותו של הגבר". נהג הרכב הפרטי נפגע קל ופונה לבית החולים קפלן שברחובות.

מנתוני עמותת "אור ירוק" עולה כי מתחילת החודש נהרגו חמישה רוכבי אופנועים וקטנועים בתאונות דרכים ובמהלך שנת 2016 נהרגו 43. "מדינת ישראל מפקירה את רוכבי האופנועים והקטנועים. היא לא מתחשבת בהם ולא מתאימה את התשתית גם לכלי רכב דו גלגליים", אמר שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק.

"המעורבות הגבוהה של הרוכבים בתאונות דרכים מחייבת את משרד התחבורה להתקין מעקות בטיחות שיגנו עליהם ולהוריד את המס על רכישת אביזרי בטיחות. תאונות דרכים הן לא גורל, הן מחדל מתמשך של ממשלת ישראל שמפקירה את האזרחים למות בכבישים", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נושא: נהג משאית איבד שליטה על רכבו בכביש 443 בצומת גמזו ונהרג, 18 בינואר 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
הנהג סטה מהכביש לשטח מיוער בצד הדרך והתנגש בעצים. זירת התאונה בכביש 443, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully