וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברתה של "בת הטובים" חשפה פרטים נוספים על פרשת הנבחרת הצעירה

22.11.2000 / 9:08

בראיון ברדיו מספרת הבחורה: "כל חמש דקות הגיעו טלפונים, לפעמים היא אמרה לי את השמות ולפעמים לא. השיחות היו קצרות ונקבעו בהן פגישות"

בראיון לגלי צה"ל חשפה הבוקר חברתה של "בת הטובים", צעירה שהתראיינה בעילום שם, פרטים נוספים על פרשיית המין של הנבחרת הצעירה.

הבחורה, שהגדירה את עצמה כ'אחות הבוגרת' של הצעירה שקיימה את היחסים עם שחקני הנבחרת, סיפרה על האופן בו נהגו שחקני הנבחרת להתקשר לצעירה ולקבוע איתה מועדים ומקומות לקיום היחסים. השתיים, לדבריה, חובבות כדורגל מושבעות ועם הזמן החלה ההופעה שלהן ביציע להתגלות גם לשחקנים עצמם, דבר שהוביל להתהדקות היחסים ולפרשה שהתפוצצה בשבוע שעבר.

"ניסיתי למנוע את העניין כמה שיותר, ולאחר שיחות איתה הבנתי שיש ירידה בהתעניינות שלהם (השחקנים) כלפיה ולהיפך", אמרה הבחורה, והוסיפה "לאחר מכן, באחד המשחקים הרגשתי ששוב קורה משהו ושהיא לא הבינה את המסר. כל חמש דקות הגיעו טלפונים ושאלתי 'מי זה?'. לפעמים היא אמרה לי את השמות ולפעמים לא. השיחות היו קצרות ונקבעו בהן פגישות ונאמר בהן 'עוד היום' ו'כמה שיותר מהר'"

האירועים מסתבר נמשכו זמן רב, אבל הפיצוץ הגדול הגיע, לדבריה, רק בעקבות המשחק מול בוסניה. "ידעתי על אותו אירוע לפני המשחק ובאותו רגע לא חשבתי שזה כל כך חמור. אחר כך התחילו הפרסומים, ואז נודע שזה קרה ואיפה זה קרה והשמות, ואני פשוט נחרדתי שזה מישהי שאני מכירה. בסוף השבוע התחילו להגיע טלפונים. ניסיתי לקחת את הטלפון ולברר מי אלה ולהגיד להם שזה לא ייגמר בטוב. היא הבינה את גודל המעשה. פתאום זה הופיע בעיתונות ופתאום ההורים ידעו".

הבחורה סיפרה גם כי הנשים שמגיעות למגרשי הכדורגל צריכות לחשוב פעמיים על המשך הגעתן. לדבריה, לכדורגלנים יש קשרים עם האוהדים וקיים כל הזמן החשש שיגיעו גם אליהן.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully