וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל בית הספר מהצפון החשוד במעשה מגונה בבן 12 שוחרר למעצר בית

17.1.2017 / 14:00

בית המשפט בקריית שמונה הורה לשחרר את המנהל בן ה-42 למעצר בית למשך 20 ימים, לבקשת המשטרה. בשל רגישות הפרשה הוחלט להותיר את צו איסור הפרסום על זהות החשוד, שנעצר אחרי שאביו של הילד מצא אותו בביתם

צילום: ג'יליס, עריכה: שמרית גולדשטיין

בית משפט השלום בקריית שמונה הורה היום (שלישי) לשחרר למעצר בית את מנהל בית ספר מהצפון, בן 42, החשוד בביצוע מעשה מגונה בילד בן 12 בביתו. זאת, לבקשת המשטרה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! NEW, החשוד נעצר לפני תשעה ימים אחרי שאביו של הקטין הגיש נגדו תלונה במשטרה.

מעצר הבית יתקיים תחת תנאים מגבילים ולמשך 20 יום. בשל רגישות הפרשה, שבמרכזה חשד לעבירות מין שבוצעו לכאורה בנער, בית המשפט הותיר על כנו את צו איסור הפרסום על שמו וזהותו של החשוד, שהוצא לבקשת סנגוריו.

עוד כתבות בנושא:
ביישוב בו נעצר מנהל בי"ס בחשד לעבירת מין מופתעים: "הוא אדם מוערך"
מנהל בית ספר בצפון חשוד כי ביצע מעשה מגונה בבן 12

הארכת מעצר למנהל מהצפון שחשוד במעשים מגונים, בימ"ש השלום קריית שמונה. ינואר 2017. ג'יליס
החשוד בבית המשפט, בשבוע שעבר/ג'יליס

תחילתה של הפרשה בשבוע שעבר, כאשר אביו של הילד הגיש את התלונה, לפיה הוא "הופתע לגלות בביתו גבר זר, עם גרסה מוזרה לשהותו בבית ולמעשיו". האב הזעיק למקום את המשטרה והגבר נעצר. לפי החשד, המנהל יצר קודם לכן קשר טלפוני עם הבן ולאחר מכן בא לפגוש אותו בבית הילד. מאז שנעצר מעצרו של החשוד הוארך כמה פעמים, עד שהיום הוחלט כאמור לשחררו למעצר בית.

עורכי הדין רונן יאיר ויראת בנדלק המייצגים את החשוד, מסרו לאחר המעצר כי "בשל צו איסור הפרסום והשלב המוקדם שהחקירה נמצאת בו, לא ניתן להתייחס לנסיבות המקרה. ניתן לומר כי החשוד מכחיש את העבירות המיוחסות לו ואנו מאמינים שבקרוב תתבהר התמונה המלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully