וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד נחשף: המנהיג הניאו-נאצי האמריקני נשוי ליהודייה

17.1.2017 / 16:29

מייק פינוביץ' כתב במשך שנים תחת השם הבדוי מייק אנוך באתר התומך בעליונות הגזע הלבן. יריביו הפוליטיים החליטו לחשוף את זהותו האמיתית לציבור הרחב. וכיצד הגיבה אשתו? סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

אכזבה לניאו-נאצים בארצות הברית, לאחר שנחשפה זהותו האמיתית של מייק אנוך, האיש שתחת שם בדוי ניהל את האתר הפופולרי בקרב קהילות מסוימות, The Right Stuff, בו יכלו התומכים בעליונות הגזע הלבן באמריקה להתבטא בחופשיות, ולהביע את רצונם, בין היתר, לרצוח יהודים ושחורים. אנוך, שנחשב ממנהיגיה הבולטים של תנועת הימין האלטרנטיבי בארצות הברית, נחשף על ידי יריביו הפוליטיים בתנועה כמייק פינוביץ' – מפתח אתרים מניו יורק שנשוי, תחזיקו חזק, ליהודייה.

במשך כמה חודשים הסתובבו שמועות על פינוביץ' אולם כעת האמת יצאה לאור. פינוביץ' עצמו לא הכחיש את הדיווחים ואמר לתומכיו כי זו האמת, ביקש מהם לא לנסות להגן עליו או להצדיק את מעשיו ואמר כי הם מוזמנים לנטוש את האתר אם הם רוצים. אשתו, אגב, ידעה על המעשים, ואף לקחה חלק בכמה מהפודקאסטים הגזעניים שהעלה בן זוגה לרשת ושצברו כמאה אלף האזנות כל אחד. לטענת פינוביץ', היא גם הייתה גאה במעשיו. משהו אומר לנו שהם עדיין לא עשו את הטיול ל"יד ושם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully